Tilbehør til tights??

• Trådstarter Trådstarter ninni82
  • Opprettet Opprettet
N

ninni82

Guest
Hva har dere som "tilbehør" til tights?[:)]
Tenker på evt. lange topper, tunika, kjole og hva slags sko?

Har kjøpt noen mammatights fra H&M, men sliter litt med å variere tilbehøret. Her blir det blir som regel lang topp og en cardigan eller lignende over. Pleier ikke bruke tights til vanlig..
Tips mottas med takk[;)][:D]

lang hvit skjorte til er stilig[:)] med ridestøvletter til..

så bruker jeg også lange singleter til, med cardigan over.. også har jeg støvletter til, gjerne med lav hæl..

Jeg har ofte tunika, lang strikkegenser el.l og kneströmper og strikke-uggs[:)]

ORIGINAL: [Malin]

Jeg har ofte tunika, lang strikkegenser el.l og kneströmper og strikke-uggs[:)]

ja, eller sånn lang strikka vest/cardigan-sak med korte eller uten ermer utenpå tunika/lang bluse.. knestrømper til er også kult, bruker jeg også[:)]

Jeg går mye med tights, med støvletter med el uten hel, lang el kort tunika, lang skjorte, lang topp med kardigan. Bytter og på å bruke breit belte utenpå, i midjen el oppunder brystet, og av og til lange strømper i forskjellige farger, sånne som rekker over knærne. Bruker ikke støvletter som rekker midt på leggen el til ankelen for det får beina mine til å se enda kortere ut. Også bruker jeg av og til kort dongeriskjørt over tights.[:D]

Tunkiakjole også et stikkbelte under puppa....Det syns jeg er stilig...

takker for tips som jeg herved stjeler herfra:) gleder meg til det har gått to uker til, da skal eg ut å snope klær som fremhever magen min, ikke skjule den som alle joggisene nå:P

Back
Topp