Tilbehør til sprinkelsengen

Banana

Glad i forumet
I tillegg til vanlig madrass, trenger man å kjøpe overmadrass og madrassbeskyttelse?[8|] En annen ting jeg lurer på er, hvor i all verden kjøper dere sengekant? Jeg har kikket i sååå mange butikker, men har ikke klart å finne noen fine. Har dere noen tips?[:)]

Jeg har både overmadrass og tisselaken, så selve madrassen er godt beskyttet... Lett å vaske ett tisselaken og en overmadrass...
Sånn kant har de på princess, Kid, Ikea og mange nettbutikker...

de fleste butikker som selger babyutstyr skal vel ha det.....babyshop ihvertfall:-)

Vi har en madrass, overmadrass og tisselaken til William. Til lillemor har jeg kjøpt en kjempe god og dyr madrass, så jeg tror ikke hun trenger overmadrass.

Kantbeskytter har de masse av på barnas hus, babyshop og andre barneutstyrsbutikker. Jeg har lexington til mine. De selges på barnas hus også nå [:)]

Jeg har i tillegg til madrass kjøpt overmadrass. Har også kjøpt tisselaken på Kid og sengekant + sengehimmel
har jeg kjøpt på Princess [:)] Mangler bare sengehimmelstativ og uro

Jeg får prøve å finne en sengekant på en av babybutikken da[:)] har bare kikket på Princess, KID og de butikkene til nå. Takk for tips jenter![:)] Ang. madrassen, skal noen av dere kjøpe fra IKEA? Er de bra nok eller bør man heller satse på en "fancy madrass" fra en annen butikk?

ORIGINAL: Novemberbaby*09

Jeg får prøve å finne en sengekant på en av babybutikken da[:)] har bare kikket på Princess, KID og de butikkene til nå. Takk for tips jenter![:)] Ang. madrassen, skal noen av dere kjøpe fra IKEA? Er de bra nok eller bør man heller satse på en "fancy madrass" fra en annen butikk?

Jeg har ifra Ikea, og kjenner mange som har brukt det og er fornøyd... Men vi kjøpte ikke av den billigste til 99 kr da, den var litt enkel og tynn...

Skal ha madrass, overmadrass og tisselaken [:)][:)]
Vi kjøpte sengekant og matchende sengehimmel på princess [:)][:)]

ORIGINAL: mammamilla

Det har vi og[:D] En den hvit??

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

Jaaa..
Med kroner på!? [:D]

Jaaa..

Jupp[:D] Da har våre lilleprinser det samme da, kuli[;)]

Siden vi har STOKKE sleepi seng så har vi også sengehimmel og sengekant derfra. Vi har også en overmadrass, men den er litt i største laget for de to minste madrassene. Ellers skal vi bruke tisselaken og sikkert en sammenrullet håndduk som "reir" de første ukene.

Jaaa..

Jupp[:D] Da har våre lilleprinser det samme da, kuli[;)]

Så kuult [:D][:D]
Alltid ment du har god smak så ble ikke så overaska [8D] *haha*

Vi har kjøpt Svane madrass og Dry Kid overmadrass, overmadrassen er ikke som en vanlig overmadrass (den er like tykk, men har en annen funksjon også), men det er tisselaken i selve madrassen, så det er ikke mulig å tisse gjennom til madrassen. Denne kan vaskes i maskin, ganske genialt [:)] Så da trenger vi ikke tisselaken i tillegg!

Har kjøpt sprinkelbeskytter på Babyshop, den er helt hvit, kjempefin [:)]

Har vanlig madrass og en tynn overmadrass over. Synes tisselaken gjør at det blir litt klamt i senga. Og lett og vaske overmadrassen Ellers en god og tykk sengekant kjøpt på Barnas Hus[:)]

Vi kjøpte ny madrass på Ikea til gullet. Den tykkeste de hadde, virket grei kvalitet på den [:)]

Sengekanten kjøpte vi sist på Reflex (BarnasHus), og er veldig fornøyd med den =)

Har madrass med trekk på..et som kan tas av madrassen og vaskes..kjøpt på barnashus[:)]
Har sengekant derfra også[:D]

Back
Topp