Tilbehør til barnevogn?

Hippolita

Flørter med forumet
Etter å ha stått mellom tfk og bugaboo buffalo ser det ut til at vi har bestemt oss - Tfk passer oss best :) Stas å kjøpe vogn for første gang!

Hva anbefaler dere av tilbehør til barnevogna? Kom gjerne med forslag til merker også.
Vi venter en liten sommerfrøken <3

- sommerbaby: dyne/teppe eller tynn vognpose?
- myggnett/regntrekk/ekstra solskjerm? (Tfk har sånn UV-trekk. Noen som vet om dette er noe bra? Eller bedre med universaltype?)
- softline til bag (praktisk når man ikke bruker vognpose, eller bare bortkasta?)
- annet stæsj som organizer, ekstra kroker, vognleker?

Last edited:
De tingene jeg ikke kan være foruten er:

Koppholder (liker Tinkafu sine)
Veskekroker - så MYE enklere å hekte på stelleveska da (liker Tinkafu sine her også).
Universalt regntrekk! Tinkafu sitt med skjerm er supert, de har også regntrekk til stelleveske.
Muffe på vinteren, så slipper jeg å glemme vottene mine igjen overalt i ammetåka.

Til sommerbaby bruker vi bare teppe og/eller en tynn liten dyne i vogna. Softline og sånt har jeg aldri følt behov for.

Enig med Siadle. Tinkafu koppholder er gull. Plass til to ting - kaffe og vannflaske (du trenger begge :p ), samt et lite rom i midten. Har også brukt krokene mye til begge barna. Til yngste kjøpte jeg muffe, om det fantes i 2013 visste ikke jeg om det, og det er så bra nå på vinteren.

Jeg likte ikke tfk sitt regntrekk, så anbefaler et annet. Har dog kun hatt tfk som sportsvogn. Anbefaler for øvrig et innlegg tfk har som gjør sportsvogna mer tilpasset mindre babyer hvis du får en nysgjerrig baby. Bruker du bag til 8-10mnd trenger du det sikkert ikke, men vi startet da vår var 4mnd(ikke helt oppreist da). Tfk har nemlig en av de største sportsdelene.

3sprouts vognorganisator syntes jeg var genial. Brukte på Babyjoggervogna vår. Plass til flaske, kopp, stort rom til andre ting, som mobil osv. og den har søte design :) (finnes flere forskjellige). Mannen min var også glad i den.

Back
Topp