Tilbehør laks

mita89

Elsker forumet
Hva kan jeg ha til laks..

Har poteter, gullerøtter, brokkoli og blomkål..

Og agurksalat..

Men om kål passer til ?

ORIGINAL: alruto

Til laks pleier vi å bruke den grønsaksgratengen(ferdig pakke) som skal gratineres i ovnen.Kjempegod!

Hørrtes godt ut..

Men nå skal jeg ha laks til meg, amalie, mamma og far imorgen. så får ikke tak i den til da ..[:'(]

ORIGINAL: mita89

Hva kan jeg ha til laks..

Har poteter, gullerøtter, brokkoli og blomkål..

Og agurksalat..

Men om kål passer til ?

Sorry assa - men ÆSJ!
Kål??
Ser for meg fårikål-kål og laks...

men klart - med riktig tilbredning blir det sikkert godt :-)

syns kokt kål er kjempegodt jeg [:)]

vi lager noen ganger fiskepakker med laksefilet i aluminiumsfolie også har vi gulrot, purre og broccoli inni + krydder og sitron
serverer med poteter og lager en dressing med matyoghurt masse krydder, hvitløk osv. blir digg [:)]

Vi bruker aldente kokte gulrøtter, brokkoli, blomkål. Å så har vi agurksalat,rømme, salt potetgull og kokte poteter i tillegg.

ORIGINAL: Sigourney

syns kokt kål er kjempegodt jeg [:)]

vi lager noen ganger fiskepakker med laksefilet i aluminiumsfolie også har vi gulrot, purre og broccoli inni + krydder og sitron
serverer med poteter og lager en dressing med matyoghurt masse krydder, hvitløk osv. blir digg [:)]

Jeg også. Til fårikål, eller sommerkoteletter for eksempel.
Men ikke til laks :o)

Da er det sandefjordsmør, agurksalat og poteter som gjelder :o)

jeg lot kålen ligge til koteletter! :P det skurret litt i mitt hode også, så måtte bare høre om andre pleide og ha det til..

Vi hadde revet gullerot, agurksalat, kokt brokkoli og blomkål, poteter og smør:) også rømme da.. kjempe godt var det[:D]

Back
Topp