Har så lyst på krabbe til helgen, men det eneste jeg kommer på av tilbehør er majones og det alene vil være litt kjedelig.
Hva her dere til?
Hva her dere til?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lite teit spørsmål, aioli, det er majones med hvitløk og sitron ikke sant?Da jeg var invitert på krabbe i fjor var det iallefall disse tingene på bordet:
Mengder med vin
Avokado
Aioli
Kryddermajones
Olivenbrød
Loff
Sitron
Det samme her. Evt. Aioli istedenfor ren majones. Yum!Loff med godt smør, krabbe, majones og et lite dryss nykvernet pepper, kan ikke huske å ha hatt annet tilbehør noen gang![]()
Ja aioli er med hvitløk og lime + salt og pepperLite teit spørsmål, aioli, det er majones med hvitløk og sitron ikke sant?
Gjør det.Ja aioli er med hvitløk og lime + salt og pepperlager du majones selv? Jeg testa en gang og etter fjerde forsøket og en kjempe varm både stavmikser og hode gikk typen på butikken før det ble skilsmisse. Har lovet at jeg aldri skal prøve å lage igjen når det er andre i huset :/
Jepp, kunne like godt skrevet detLite teit spørsmål, aioli, det er majones med hvitløk og sitron ikke sant?
De fleste vet det, er bare jeg som er litt treig og heller spør en gang for mye enn for liteJepp, kunne like godt skrevet det![]()
Loff, meierismør, majones og sitronHar så lyst på krabbe til helgen, men det eneste jeg kommer på av tilbehør er majones og det alene vil være litt kjedelig.
Hva her dere til?