Tilbehør biff

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
hatt biff til middag i dag. Hva pleier dere ha til ?:) her hadde vi fløtegratinerte poteter , soppstuing , tomater og peppersaus i dag :)

Potet (enten hasselbackpoteter eller potetfondant), gulrotpuré, hel ovnsbakt løk, sprøstekt bacon og rødvinssaus er det vi har oftest :)
Noen ganger bytter jeg ut løken med f.eks asparges med bacon rundt eller kokt brokkoli.
Det skjer også at vi bare tar biff, pommes frites og bearnaisesaus + noe grønt.

Blowjob! :P Neida :P

Her går det i f.eks. mais, ris, fløtegratinerte poteter, bernaisesaus, grønnsaker av noe slag eller pommes frittes :)

Fløtegratinerte poterer.
Bakt potet
Ris
Båtpoteter
Grønnsaksgrateng

Grønnsaker (når vi ikke har grønnsaksgrateng) og saus ved siden av:)

Mais, poteter i alle mulige varianter fra potetmos, pommes frites, ovnsbakte potetbåter, fløtegratinerte poteter, fondantpoteter, og så brokkoli,soppstuing, annen type grønnsaksuppe feks sellerirotpure, ovnsbakte tomater med oregano, salat med tomat,basilikum ,rødløk og mozzarella og balsamicoeddikk.... og så ovnsbakte rotgrønnsaker er nydelig, som feks rødbeter,sellerirot osv gjerne med balsamicoeddik. Dersom vi griller er det også nydelig med grillet løk, hel eller halv i folie, ananas....

Det må også være saus selvsagt. :-) Rødvinssaus er min favoritt.

Det varierer, men jeg synes det er veldig godt med f eks grillet asparges, soppstuing, søtpotetmos, potetbåter

Back
Topp