Tilbakemeldinger og evt klager

Å nei. Jeg er så kjedelig at jeg tørr ikke si fra.

Ja, og hadde jeg jobbet der selv hadde jeg ønsket å vite om noe var galt :)
Ikke sant. Istedet for å advare alle mot stedet eller legge ut en hatmelding på facebook:)

Med fire år bak meg som restaurantsjef vet jeg å si i fra. Jeg likte selv at kundene sa i fra om de ikke var fornøyd så jeg kunne gjøre en siste innsats. Men jeg sier i fra på en ordentlig måte. Det skal være gjensidig respekt.

Jeg likte selv at kundene sa i fra om de ikke var fornøyd så jeg kunne gjøre en siste innsats. Men jeg sier i fra på en ordentlig måte. Det skal være gjensidig respekt.

Enig. Tenker at det er mye bedre å oppdage en feil mens man kan fikse den, enn å miste kunder eller få klage fra sjefen.

Ja jeg sier ifra! Får jeg en defekt mobil sier jeg også ifra eller om servicen andre steder er dårlig.

De kan faktisk ikke forbedre seg uten kritikk, men man burde kunne si det på en fin måte da :-)

Jeg sier ifra hvis maten er veldig dårlig. Småtterier tar jeg ikke opp. Skulle gjerne visst om folk var like flinke til å rose når maten var veldig bra som de er til å rise når noe er dårlig ;)

Jeg sier i fra. Jeg vil ha maten jeg betaler for. Får jeg en godt stekt biff når jeg vil ha en medium, krever jeg ny altså. En godt stekt smaker ikke godt :p

Jeg sier ifra hvis det er for ille, men burde kanskje være flinkere til å si ifra. Jeg er også en sånn som ikke liker å være vrang og lage for mye styr :p

Samme her, likar ikkje å lage "dårlig stemning";)
Samme her :-P hehe.. dessuten kan det like gjerne være min ''smak'' det er noe galt med :-P hahah!!! Mn for meg er steming like viktig som maten i grunn =) Men igjen, betaler man for et 1000,- måltid, så bør den være god og!!

Ja hvis det er store ting. Men ikke småting. Blir det mange småting så vises det godt på driksen.

Back
Topp