Tilbakeblikk ❤️

Qvini

Glad i forumet
Idag fikk jeg snap av ei venninne med en positiv gravitet test! Å det fikk meg til å tenke på den første tiden jeg gikk gravid! Det var så magisk, men samtidig så skummelt! Å jeg følte det var en evighet til babyen skulle komme! Men nå er det rett rundt to mnd igjen! Synes tiden går skremmende fort samtidig som den går sakte!!

Å vil bare tilføre at jeg fikk råd når jeg prøvde å bli gravid å ta på en gravid mage rundt eggløsning - jeg gjorde det å ble gravid :D (begge gangene, selv om første gang endte i sa) venninna mi som idag sendte bilde tok å koste masse med min baby mage for en uke tid siden (sannsynligvis rundt da hun hadde eggløsning) og vips nå er hun også gravid! Kanskje noe med den teorien der :D

jeg kjørte ei venninne av meg til føden i starten av jan. 7 jan fikk hu ei datter, og gutten min som er på vei ble unnfanget rundt den 7 feb. kan jo legge til att det ble litt kos med dattera hennes i jan også;) Så kan nok hende det er noe med teorien der ja ;)

jeg kjørte ei venninne av meg til føden i starten av jan. 7 jan fikk hu ei datter, og gutten min som er på vei ble unnfanget rundt den 7 feb. kan jo legge til att det ble litt kos med dattera hennes i jan også;) Så kan nok hende det er noe med teorien der ja ;)
Hehe, ble gravide samtidig vi, da :) omtrent.

Idag fikk jeg snap av ei venninne med en positiv gravitet test! Å det fikk meg til å tenke på den første tiden jeg gikk gravid! Det var så magisk, men samtidig så skummelt! Å jeg følte det var en evighet til babyen skulle komme! Men nå er det rett rundt to mnd igjen! Synes tiden går skremmende fort samtidig som den går sakte!!

Å vil bare tilføre at jeg fikk råd når jeg prøvde å bli gravid å ta på en gravid mage rundt eggløsning - jeg gjorde det å ble gravid :D (begge gangene, selv om første gang endte i sa) venninna mi som idag sendte bilde tok å koste masse med min baby mage for en uke tid siden (sannsynligvis rundt da hun hadde eggløsning) og vips nå er hun også gravid! Kanskje noe med den teorien der :D
Ja, kanskje det er smittsomt :p ingen får røre magen min da, haha, så jeg bidrar ikke. Tiden går fort ja, det er sant. Men når jeg tenker tilbake nå føles det samtidig lenge siden ut. Husker nesten ikke hvordan en brødskive med salami smaker :p

Hehehe.. Kan være noe der ja... Husker jeg holdt babyen til ett vennepar av oss ganske mye ca da jeg ble gravid... Husker jeg ble babysyk i 1 time før jeg fikk gulp over hele meg, og tenkte.. Næh.... Jeg er glad jeg er ferdig... Noen ca 3-4 uker senere da jeg mistenkte graviditet så var testen positiv :hilarious:

Ja, er rart med det. 6 mnd er ikkje lenge, men samtidig såå lenge. Ei god venninne fekk ei datter omtrent samtidig som eg fekk pos. test. Rart å sjå kor den lille jenta veks, samtidig som det veks inni magen min <3

På meg stemmer nok ikke teorien fordi jeg er den eneste jeg kjente som var gravid. Men nå når jeg er i 7 mnd fikk jeg plutselig vite om 2 graviditeter i familien/vennekretsen :p

Back
Topp