Tilbake!

Maur Asto

Gift med forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Halloen! Er det noen der? Eller er alle på ferie eller nyter solen ute?

Nå er jeg hjemme igjen fra deilige Mexico. Er fint vær og over 20 grader her, men litt kaldt syns jeg. Kommer nok til å synes det er varmt om noen dager når jeg har vendt meg til nordligere klima igjen. Hjemreisen tok 30 timer - 12 timer i fly og resten på flyplasser i Mexico, Nederland og Oslo. Deilig å sove i egen seng igjen. Blir nok ikke sein i kveld heller, for jetlagen sitter ennå i.

Formen har holdt seg bra i varmen. Men jeg er glad jeg hadde med meg Svangerskapsboken. For jeg fikk noen rare strekk nederst i magen ofte! Leste på uke 18 at det var helt vanlig og ufarlig. Så ellers tror jeg småen min syns det var litt varmt. For det var lite spark, men så har jeg ikke kjent spark så ofte til nå heller da. Jordmor sa at jeg ikke skulle regne med det før ca. uke 20, så da venter vi og ser. Var svimmel på flyplassen i Amsterdam i går, men det tror jeg var reisingen og ikke lille Milli sin skyld. Kan ikke klage. Ting hever jo i varmen, så nå er bollen min god og rund. [:D] La inn magebilde fra Mexico på magebildetråden. Herlig å vise den fram nå som den ikke bare ser tykk ut. Og så er den deilig solbrun og da. [:)]

Lille Milli har fått kjole (!), overall (meksikansk), to kosedyr (en skilpadde og en delfin - inspirert av dyrelivet i Mexico) og puslespilldyr. Gleder oss veldig og gruer oss samtidig veldig til tirsdag og ultralyd. Har ikke fått sett småen ennå, og på tirsdag er det akkurat fire uker siden vi fikk høre hjertelyden også, så man bekymrer seg jo for om alt er i orden. Håper og satser på det. Vi har i hvert fall begynt å planlegge endringer på babyrommet. Det er gjesterom nå. Og så blir roterommet gjesterom og dermed må boden ryddes for å få plass til mer ting. Og vi ender opp med en sofa, pult og fire skaper for mye som må gis bort. Helledussen - og vi som ikke hadde møbler da vi flyttet inn her for 1 1/2 år siden!

Ja, det var litt (mye) om meg. Noen andre som vil oppdatere meg på form og tanker?

høres ut som dere har kosa dere i mexico..
Her i nord norge har vi ikkje sett masse til sommeren.e sån passeli drit lei no etter det har regna i 2mnd i strekk.i dag våkna æ t sol og varmt,men litt ut på dagen begynte de grå skyene å kome tilbake og d begynte å regne.huff..dagen begynte bra,men endte med at vi var nødt til å fyre i ovnen.
ellers så sparker babyen våres hele tia.hver gang æ sett med ned eller legg mæ.heldivis ferdi med å kaste opp, og no har æ fått kjempemat lyst.spiser hele tiden.tror æ har lagt på mæ noen kilo,men æ har ikke veid mæ på lenge så æ e ikkje sikker..
æ va skikkeli nervøs når æ sko på ul før samboern min kunne ikkje væremed.spydde til og med på morgen æva så nervøs.men heldivis så va alt bra.termin ble flyttet en dag frem så no e det den 7 istedenfor den 8..d var arti å se på babyen rørte på seg hele tiden..

Hallo og gratulerer masse med vel overstått bryllup og bryllupsreise[:D]

Selv er jeg på ferie på vetslandet, koser oss i varmen og fisker og bader[:)] Vender nesa hjemover om en ukes tid, forhåpentligvis snart med tilgang til nett hjemme så jeg snart kan skravle masse mer med dere igjen!

Back
Topp