Tilbake

Barbie

Blir kjent med forumet
Skrev et innlegg for et par uker siden om at jeg følte jeg ble presset til abort. Jeg tok til slutt i siste liten avgjørelsen om å ikke la andre bestemme hva jeg skal gjøre.
Så nå er jeg veldig snart 14uker på vei og endelig slapper av og begynner å nyte graviditeten.

Så da hører jeg til her igjen med dere
 
Så herlig <3 Da håper jeg svangerskapet går fint for deg videre :)
 
Så hærlig [emoji7]
 
Ikke meningen å grave - men hvordan tar samboer det? Leste forrige post og håpet så inderlig du ikke gjorde det fordi andre sa du burde - og tenkte da spesielt på samboeren din. Krysser fingrene for at han er støttende selv om det ikke ble som han "ville"
 
Hei jenter, oppdatering fra meg siden noen spurte om hvordan det gikk :)
min samboer ble ganske sur når jeg kom hjem fra sykehuset uten å ha gjennomført det. De siste to ukene har det vært lite snakk om graviditeten, men i forrige ble han med til første kontroll hos jordmor. Tror det var da han begynte å skjønne at det faktisk er et liv der inn når han så det selv på ultralyden.
De siste to dagene har han begynt å stryke meg på magen og blitt mer opptatt av hva som skjer, formen min og viser generelt interesse for babyen.
Så han fikk seg nok en vekker for han sa plutselig til meg at "nå har det gått opp for meg at vi skal bli foreldre".
Men jeg tror nok at det har en del med at magen har vokst veldig mye de siste to ukene og at det er litt annerledes når man ser at det finnes en gravidmage der.

Så det har vært mye krangling, frustrasjon, tårer og sinne, men nå endelig er vi på samme side og kunne ikke vært mer lykkelige.
 
Back
Topp