Tilbake?

Fantastisk!!
Etter man kommer opp i en del i hcg så er doblingstiden mye saktere! Og på et nivå (mulig 80000?) så slutter hcg å stige men vil heller synke.

Dette er supre nyheter jo!!!

Grattis!!

Tusen takk, Lolo! :D Har lest masse på internett i dag, og der står det at etter uke 7-8 dobles det hver 4. dag. At det ikke er så synlig og at hCG ikke vanligvis måles etter dette. Så prøver å legge bort frykten og tenke positivt ;)
 
Nei så fantastisk :D Ja, det må virkelig være en berg og dal-bane. Fra å være lykkelig gravid til å frykte det verste til å få konstatert at det var en MA, for så å få vite at det likevel er liv. Det er jo helt utrolig :) Gratulerer så masse :) Dette var en av dagens beste nyheter her inne :D

Så fint skrevet, takk :) Det har vært en emosjonell og psykisk slitsom uke, med masse grining og vonde tanker. At det skulle ende sånn hos legen i dag hadde jeg aldri drømt om. Grein av sorg på vei til legen, og av glede på vei hjem :p Fin opptur!
 
Wow! Krysser fingrene for at det bare er bra inni der nå!! Og så bra at du ikke fikk cytotec! (Jeg fikk forøvrig en veldig grundig innvendig ul for sjekk av både livmor og eggstokker før de ga meg cytotec, så det hadde nok kanskje blitt oppdaget uansett). Hurra hurra!! :D

Legen sa jo aldri rett ut at jeg hadde mistet. Ble noe brudd på kommunikasjonen der, for jeg var sikker på at det var det som hadde skjedd og ventet bare på aborteringen. Nå er jeg helt utslitt etter en dag med mye sorg og glede, så inntar sofaen og blir her :p Tusen takk for fin tilbakemelding fra deg! <3
 
Så bra at du kommer tilbake :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Herlig!!! Gratulerer! :) :)
 
  • Liker
Reactions: 1+1
For en fantastisk nyhet! Skjønner godt at det har vært en berg-og dalbane, men så godt at det endte med å se et bankende hjerte <3
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Åååh, så fantastisk! Merker jeg blir helt rørt her. Krysser alt jeg har for at det går bra - det ser jo veldig lovende ut!
Gratulerer og sender med en stor klem til dere! :)
 
Back
Topp