Tilbake?

1+1

....
Dette er helt absurd! Mandag (6+5) får jeg blødning. Tirsdag (6+6) drar jeg til fastlegen som ser på utvendig UL at jeg er gravid, men at sekk og foster er lite i forhold til utregnet termin. I papirene skriver hun MA med spørsmålstegn bak. Jeg måler hCG som er på 65000. Tok ny hCG i dag som viser 77000. Den har steget, men er ikke så høy som den burde, ifølge legen. Hun ba meg derfor komme ut på legekontoret igjen (nå for en time siden) hvor hun tok en ny UL. Og der så vi en liten krabat med et hjerte som banket <3 For å dobbelsjekke ble jeg sendt inn til kollega (gaulende) da han hadde bedre utstyr. Han så akkurat det samme. Helt tydelig hjerteaktivitdt og fosteret så ut til å være 7 uker! FOR en berg og dalbane!! Dette er helt uvirkelig og veldig skummelt. Pga hCG-nivået, klarer jeg ikke slippe jubelen ut, men det er iallefall mye bedre enn hva det kunne vært!
 
Gratulerer igjen. Off vanskelige tider dette og spesielt vanskelig med så blandede gode dårlige følelser. Krysser fingrene for at den lille klorer seg fast og blir der til februar!!
 
  • Liker
Reactions: 1+1
wow! gratulerer! heier på deg
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Fantastisk!!
Etter man kommer opp i en del i hcg så er doblingstiden mye saktere! Og på et nivå (mulig 80000?) så slutter hcg å stige men vil heller synke.

Dette er supre nyheter jo!!!

Grattis!!
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Åhhh, så bra =) Velkommen tilbake. Skjønner at dette har vært en berg og dalbane for dere, men for en fantastisk nyhet å få =)
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Nei så fantastisk :D Ja, det må virkelig være en berg og dal-bane. Fra å være lykkelig gravid til å frykte det verste til å få konstatert at det var en MA, for så å få vite at det likevel er liv. Det er jo helt utrolig :) Gratulerer så masse :) Dette var en av dagens beste nyheter her inne :D
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Så fantastisk!!! *lykkerus* :D
 
Last edited:
  • Liker
Reactions: 1+1
Hærlighet, gratulerer, får frysninger på dine vegner fordi jeg har mista selv tidligere :)
 
Wow! Krysser fingrene for at det bare er bra inni der nå!! Og så bra at du ikke fikk cytotec! (Jeg fikk forøvrig en veldig grundig innvendig ul for sjekk av både livmor og eggstokker før de ga meg cytotec, så det hadde nok kanskje blitt oppdaget uansett). Hurra hurra!! :D
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Kjære vene da, alt dette på bare noen timer? Godt det stod bra til :) Gratulerer!
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Dette er helt absurd! Mandag (6+5) får jeg blødning. Tirsdag (6+6) drar jeg til fastlegen som ser på utvendig UL at jeg er gravid, men at sekk og foster er lite i forhold til utregnet termin. I papirene skriver hun MA med spørsmålstegn bak. Jeg måler hCG som er på 65000. Tok ny hCG i dag som viser 77000. Den har steget, men er ikke så høy som den burde, ifølge legen. Hun ba meg derfor komme ut på legekontoret igjen (nå for en time siden) hvor hun tok en ny UL. Og der så vi en liten krabat med et hjerte som banket <3 For å dobbelsjekke ble jeg sendt inn til kollega (gaulende) da han hadde bedre utstyr. Han så akkurat det samme. Helt tydelig hjerteaktivitdt og fosteret så ut til å være 7 uker! FOR en berg og dalbane!! Dette er helt uvirkelig og veldig skummelt. Pga hCG-nivået, klarer jeg ikke slippe jubelen ut, men det er iallefall mye bedre enn hva det kunne vært!
Åå så fantastisk, gratulere med bankende hjerte:D:D rart hvordan kroppen fungerer egentlig . Lykke til og håper spiren klorer seg fast resten av tiden, men ser vist ut til at den allerede har bestemt seg forr å være der:happy:
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Back
Topp