Tilbake :-)

AnneMy

Juni2012 rocks
VIP
Har vært bortreist hele helgen, så har nesten hatt bv-abstinenser :P
Men nå er jeg tilbake igjen å kan gjøre en siste innsats i konkurransen :D

Vi har vært på fjellet, og kost oss alle sammen. Masse snø var det komt, så ungene koste seg i akebakkene og laget snømann. Jeg å snuppa var på noen trilleturer, men ellers har vi holdt oss inne siden det var så kaldt.
Jobber fortsatt med å få henne til å ville ta flaske, men hun ville ikke drikke noe sålangt:-/ har den i munnen og sutter på den, så tror ikke hun helt skjønner hva hun skal gjøre. Får prøve noen dager til før jeg evt får starte med grøt i stedet. Mat må hun iallefall få, for nå er det ikke mye søvn på natta lenger. Våkner jevnt å trutt hele natta for å spise.

Nå har jeg en haug med sider å komme meg gjennom ser jeg. Så dere har skravlet mye mens jeg var borte, det er bra:-) ha en flott dag juni-jenter!
 
Hørtes ut som en koselig helg :) Synd hun fortsatt ikke vil ta flaska, skal visst ikke være så lett det der... Har dessverre ingen gode råd da begge mine har tatt flaske uten problemer... Krysser fingrene for at det løser seg snart .
 
Høres ut som en fin helg :-) håper hun knekker koden med flaskespising da! Er ikke lett å måtte mate så mye heller.
 


lilletitti skrev:
åhh det hørtes koselig ut  jeg er veldig glad i snø så lenge den holder seg på fjellet



Helt enig;-) trenger ikke altfor mye snø her :P
 
Back
Topp