Tilbake!!

MissTussi

Andre møte med forumet
etter 1 uke i New York :) vært en fantastisk tur, kvalmen og trøttheten la en demper for kosen, men i en by som NYC så klarer man å glemme symptomene for en stund.

Merker godt at kroppen trenger hvile nå, gått 8 timer hver dag i 6 dager, så sofaen og en kosete 3åring er helt perfekt nå :).

Håper alle her har en fin sommer!
 
Velkommen tilbake! :) Var det fint? Er det noe du anbefaler å gjøre/titte på der? Hvor i byen var du? Jeg har tenkt å reise dit i høstferien, en ukes tid sammen med en vemninne.. Er kommet ganske langt på vei da, så usikker på om det går/anbefales, men det håper jeg! Skal isåfall til Manhatten :)
 
Det anbefaler jeg at du skal gjøre, eneste er at du må huske å bevege deg litt på flyet.
Vi så hele Manhattan og litt av Brooklyn og Harlem.
Er utrolige mange kule butikker der, så du får shoppe masse til bebissen og deg :) Jeg likte meg best i The Willage, både west og east, var litt roligere der med mange kule butikker og sjarmerende kafeer.

Neste gang vil jeg ut på kvelden, gjorde ikke det nå pga formen, men vi dro på konsert og på stand up. Stand up klubber er det overalt og anbefales dersom du liker det.

Ellers så er det gøy å bare traske rundt i gatene på kveldstid å titte på livet, kjøpe frozen yoghurt eller noe annet godt. Anbefaler spasertur over Brooklyn bridge på kvelden, veldig stemningsfult.
 
Back
Topp