tilbake...

*Vinterlykke*

Forelsket i forumet
fra legen... og jeg er IKKE gravid[:@][:@][:@] Legen viste ikke helt hva som feilte meg, men jeg skal tilbake i morra og ta noen prøver. Så er det bare å vente på svar om det er noe galt. ER litt trist nå...[:(]
 
takk for cecro[:)] Det er ikke noe hyggelig med neg test, men synes det er enda verre at det er 8 mnd siden jeg slutta på pilla og at jeg ikke har fått at tr enda. Å blør under samleie i tilegg, hva er galt med meg???[:(]
 
Så kjedelig ann82! Bra legen vil ha deg tilbake for tester.. kanksje det bare er en pille du trenger for å få mens [:)][:)]
 
ORIGINAL: svimsa

Så kjedelig! Men det er jo bra at du skal tilbake i morgen allerede da! Håper de finenr ut av det da! [:)]
 
ORIGINAL: TigerLilli

ORIGINAL: Krokodillemor

Det var trist. Håper det går bra med deg.


Signerer den

 
Signerer disse...[:(]
 
Korleis går det med deg ann82 ? Har du det bedre no ? [&:]
 
Takk alle sammen!!!! Koselig at dere bryr dere[:)] Jeg fortalt til mamma hva som hadde skjedd med meg, og ho sa at det sikkert ordnet seg. Da ble jeg glad da!! Ho var heller ikke overrasket over at vi prøver å få barn og det var hyggelig[:D]
 
Noen som har vært hos legen å fått negativ test, men allikevel vært gravid????????????
 
 
ORIGINAL: Dunn

Så kjedelig ann82! Bra legen vil ha deg tilbake for tester.. kanksje det bare er en pille du trenger for å få mens [:)][:)]


Signerer
 
Hvordan gikk detg hos legen idag?
 
hehe, har ikke kommet meg så langt enda[:D] Det er ikke så lett å løsrive seg herfra, tihi[:D] Men nå skal jeg gå snart.. Skulle bare ta noen prøver, men får ikke svar på hva det er med en gang. Har fått time om ei stund att, så da skulle jeg få høre om det var noe. Vente vente....[:-]
 
Håper de finner ut av det da ann82! Kjedlig å gå å vente..
 
Ja det er veldig kjedelig å vente, jeg er heller ikke så tålmodig av meg, så dette kan bli leeeenge! Blodprøvene er tatt, og det var mulig jeg fikk svar i neste uke en gang... Det beste hadde vært at det ikke var noen galt med meg, men at jeg rett og slett er gravid[:D] hehe, får leve litt i drømmeverden i ukes tid jeg da[:D]
 
ORIGINAL: Majavennen

Det er godt med trøst fra Mor, de er gode å ha!

LYKKE TIL, HÅPER DU SNART FÅR EN POSETIV TEST!

signerer denne jeg[&o]
 
Back
Topp