Tilbake (ups, litt lang)

LilleBall

Forumet er livet
Da var jeg tilbake fra legevakten, men han fant ikke ut noe. Han kjente at ryggen min var fryktelig hard og skjønte at jeg måtte ha smerter, men jeg fikk piller jeg skulle ta 3 ganger om dagen i 2dager. Blei det ikke bedre så skulle jeg tilbake, men han ville jeg skulle snakke med en psykolog og en kiropraktor.

Han trodde faktisk det kunne vær til psykisk også.. Ikke at jeg inbilte meg det, men at jeg "fikk" smerter og og kjenne på noe annet enn smerten jeg bærer på med og miste ett barn.
 Jeg begynte jo og stor gråte igjen og klare ikke skru av kranen over hodet.. Og han sa at uansett uke eller månde eller år, er det vondt og miste noe som er så verdifult og ønsket i livet! SÅ derfor ville han jeg skulle snakke med psykolog. Og siden jeg er så sinnsykt hard på ryggen ville han jeg skulle gå til kiropraktor for og bli mykere.

Men håper pillene hjelper for dette er VONDT!!! [:'(]

ORIGINAL: MammaSandra

Håper du blir bedre Rita![:D]
Klemmer fra meg[:)]

'
Meg å! 

Masse god bedring!

Uff, så kjedelig!!!!

Ønsker deg masse god bedring!![:)]

SÅ bra at du får gå til psykolog !!!

Jeg har gått til psykiatrisk enhet,til samtaler med en psykiatrisk sykepleie...og jeg følte at det gjorde godt å få snakke på en helt annen måte enn det man gjør med mannen sin,venninnene sine osv..

Jeg ble glad når jeg leste at du fikk det tilbudet...ville foreslå for deg å be om det..
og HUSK på det,vennen--tenk ikke på at du var så kort på vei,ifht at andre var lenger på vei da de mista,det har ingenting å si.
Den sorgen og tapsfølelsen er der uansett....

ååå... sitter her med tårer i øynene nå, føler sånn med deg...

håper pillene virker, men er kanskje godt for deg å få prata med en psykolog...

God varm klem fra meg..

Blir så rørt over den utrolige godheten som er her!!! [:(] Dere er en fantastisk gjeng, håper dere vet det!!! [:)]

Skal ta imot tilbudet om psykolog ja, jeg trenger det veldig kjenner jeg.

ORIGINAL: RitaCecilie

Blir så rørt over den utrolige godheten som er her!!! [:(] Dere er en fantastisk gjeng, håper dere vet det!!! [:)]

Skal ta imot tilbudet om psykolog ja, jeg trenger det veldig kjenner jeg.

Jeg må signere det,selv om jeg har sagt det mange ganger før..

Fantastisk gjeng..selv om det er Internett,og mange lissom ikke bryr seg så mye om hva som skjer i nettverdenen-men jeg må si at den støtten jeg har fått her inne,ville ikke jeg funnet noen annen sted i den virkelige verden.

For mange ganger,så er det viktigste for en som sliter,å få høre at noen bryr seg, og at noen er i samme situasjon som deg..Og fex dette forumet er så bra når man MÅ høre trøstende ord...

Back
Topp