Tilbake til start

# one million #

Glad i forumet
Da er den forbanna tanta meldt sin annkomst ! Da gikk ikke dette forsøket heller ! Er så frustrert nå og lurer på om jeg skal høre med klinikken om en grundig undersøkelse om det er noe som lager surt miljø eller noe. Om hvorfor det ikke fester seg. Har bare en eggleder og den er deffekt. Skulle bare ha fjernet den også om det har noe og si !

Uffamei! :( Så trist! Håpet så inderlig der ikke skulle være TR som kom. Sikkert ikke så dumt med en grundig undersøkelse. Masse klemmer

Har snakket med klinikken, skal få time til utredning og mulig fjerning av den eggledern jeg har ijenn hvis di ser at den vesker seg og lager surt miljø, den er defekt og utvidet.. Sa jeg ikke ville ha nytt forsøk før utredningen var gjort å evnt eggledern er fjernet hvis den setter en stopper for å oppnå en graviditet. Meen får ikke time til samtale og utredning før uti april pga flytting av avdeling.

Så trist at det ikke gikk denne gangen heller:( Bra at du skal få mer utredning, men kjedelig med ventetid. Håper du har noen koselige planer i ventetiden.

Huff, det var veldig, veldig leit:-( Grusomt å måtte gå igjennom forsøk etter forsøk, mens andre popper ut unger!! Føler så med deg, har vært der mange ganger dessverre..

Så trist at det ikke gikk denne gangen heller:( Bra at du skal få mer utredning, men kjedelig med ventetid. Håper du har noen koselige planer i ventetiden.
Nå skal jeg bare slappe av, dra på scooterturer å bare leke meg :) så håper jeg tiden til april kommer fort og at di finner ut hva som går galt gang på gang ! Litt skummelt me tanke på hvis di skal fjerne siste egglederen. Liker ikke narkose, tror jeg skal dø hver gang :p

Flott at du skal utredes! April er rett rundt hjørnet (later vi som ) :) Håper de finner ut at det er problemet, så blir det full klaff når det er fikset! Kos deg med scooterturer :D

Nå skal jeg bare slappe av, dra på scooterturer å bare leke meg :) så håper jeg tiden til april kommer fort og at di finner ut hva som går galt gang på gang ! Litt skummelt me tanke på hvis di skal fjerne siste egglederen. Liker ikke narkose, tror jeg skal dø hver gang :p
Så bra:-) Viktig å kose seg! Jeg skjønner godt at du er redd! Jeg har aldri vært i narkose, så håper ikke de vil ta lap på meg før vi får starte. Heldigvis er det jo et veldig lite inngrep, så det går garantert bra:)

Så bra:) Viktig å kose seg! Jeg skjønner godt at du er redd! Jeg har aldri vært i narkose, så håper ikke de vil ta lap på meg før vi får starte. Heldigvis er det jo et veldig lite inngrep, så det går garantert bra:)
Jada har vært ijennom det før da di fjernet egglederen på venstre side :) men syntes det er skummelt uansett. :p

Back
Topp