Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Dette var ufattelig trist!! ÅÅ som jeg håper dette går strålende og du kommer deg fort, håper det gikk fint i dag!! krysser fingre for at spiren sitter neste gang!!
Håper det har gått bra med operasjonen i dag og at du nå snart kan begynne på ny "frisk" og med nytt pågangsmot! Fryktelig trist at dette skulle ende slik . Sender deg en god klem.
Gikk bare fint med operasjonen. Hadde ikke legesamtale igår så håper på å få det idag.
Det værste var kateteret jeg fikk. Noe så ekkelt
Husker lite fra da jeg våknet. Eneste jeg husker fra operasjonsrommet før di tok meg ut var at di sa til meg at jeg måtte puste.
Fikk mye smertestillende på oppvåkningen.
Nå har di fjernet kateteret å alle veneflonene jeg hadde i armene.
Satser på hjemreise idag.
Får ikke bli gravid ijenn før påske pga cellegifta :/ kommer til å bli noen lange måneder
Enda godt selve operasjonen gikk bra, #one million#! Nå får vi håpe rekonvalesensen går uten problemer og at du snart er i god form igjen, klar for nye muligheter ved påsketider. Kateter er ikke spesielt behagelig, nei, men dessverre helt nødvendig. Kan få litt svie i etterkant, men dette går normalt over etter en dag eller to. Sender deg en stor klem med ønske om riktig god bedring.