tilbake til start :(

# one million #

Glad i forumet
Etter UL nå var det ingenting å se i livmoren men var noe i egglederen som kunne se ut som det hadde vært noe der. Må ta blodprøve nå for og se hcg nivået så må jeg tilbake å få restene fjernet.

Sitter bare å griner ;(

Så utrolig trist .. Sender over en stor klem

:( trist, klem til deg

Innlagt på sykehuset nå.. venter på å få sprøyte med cellegift og satse på at det kommer ut . Hvis ikke medisinene funket måtte di operere egglederen.. hadde hcg nivå på 6500... og det var visst veldig høyt..

Huff, føler med deg! Så trist!! Jeg har samme skjebne som deg i dag, vært på ultralyd og ingenting og finne... Har åpen henvisning til gyn om smertene bare fortsetter..., men hun trudde i første omgang ikke at det satt på utsiden... I hvertfall er jeg ikke gravid lenger jeg heller... Har en fantastisk støttende mann, håper du også har!! Og lykke til videre!! Klem

Huff, føler med deg! Så trist!! Jeg har samme skjebne som deg i dag, vært på ultralyd og ingenting og finne... Har åpen henvisning til gyn om smertene bare fortsetter..., men hun trudde i første omgang ikke at det satt på utsiden... I hvertfall er jeg ikke gravid lenger jeg heller... Har en fantastisk støttende mann, håper du også har!! Og lykke til videre!! Klem
Føler med deg <3 ja han er kjæmpestøttende.. kjørt hjem nå for å hente klær til meg og div. Hadde kjøpt bamse som skulle passe på meg mens han var vekk. Er 2 timer å kjøre en vei :/ lykke til vidre du og. Klem <3

Ikke morsomt å få vite at det ikke er noe der, men godt at du slapp å oppleve at egglederen sprakk. krysser fingrene mine for at cellegift sprøyta tar restene! Den cellegift sprøyt var i hvert fall effektiv på meg! Verdiene raste nedover selv uten at jeg hadde begynt å blø. Nesten en uke etter begynnte restene å komme og har nå blødd i 5 dager, sattser på at neste blodprøve på lille julaften er negtiv og å null.

Vil dele denne linken med deg, her står det masse god informasjon om den sprøyta og liknende
http://www.ectopic.org.uk/index.php/home2/

Dette er så trist å lese. Føler virkelig med dere og bare griner!

Er så redd dette skjer med meg og. Får litt sånn stikkende/strålende smerter i eggstokkene noen ganger ved brå bevegelse eller ved f.eks. hoste eller nys. Har mensenmurringer ofte og tror hele tiden at nå kommer mensen.

Har dere hatt symptomer på dette? Eller var det helt tilfeldig at dere fant det ut?

off, føler skikkelig med dere :( da jeg fjernet egglederen hadde jeg en hcg verdi på ca 320, prøvde ikke cellegift pga jeg hadde så store smerter.

sender deg en stor klem <3 Grin masse og prat sammen er mitt tips <3

Uff, trist lesing! Lykke til videre begge 2 !

Fryktelig trist lesning, dette :(. Sender dere begge to store klemmer og håper dere snart kan få starte opp igjen dersom/når dere er klare for det! Det er alltid mye verre når slikt skjer med damene her inne og jeg håper dere har god støtte i deres kjære, begge to.

Er så redd dette skjer med meg og. Får litt sånn stikkende/strålende smerter i eggstokkene noen ganger ved brå bevegelse eller ved f.eks. hoste eller nys. Har mensenmurringer ofte og tror hele tiden at nå kommer mensen.

Har dere hatt symptomer på dette? Eller var det helt tilfeldig at dere fant det ut?
Jeg hadde ikke noe smerter eller noe. Kunne bli litt vondt hvis jeg bar handlenettene. Svimmel av og til.
Men tenkte aldri at egget hadde vandret til egglederen å festet seg..
Skulle bare ha vanlig ul idag for å se hjertet til den lille. Noe som endte med å snu alt på hodet.

Ligger på sjukehuset og holder på å kjede meg ihjel.
Hadd besøk av søskenbarn med bebis :)
Var litt vondt men samtidig godt.

Satser på nytt forsøk til påske <3

Jeg hadde en del ubehag og smerter i lysken på den siden embryoet satt. Og det kunne til tider stråle helt ned i foten. Vil tro at de stikkingene og strålingene du opplever er ganske normalt :-) Gudskjelov skjeldent at det er utenfor livmoren :-) På meg trodde de først at jeg hadde en SA men så oppførte hcg seg rart, og de mente tilslutt at det var utenfor livmoren og i egglederen pga en blødning jeg hadde der.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg tok hcg prøve på mandag, den var på 146, veldig lavt ! Har nok hatt en helt normal spontanabort...

Ny hcg prøve imårrest viste økning, to doser cellegift funket ikke på meg.
Imorgen skal di operere bort egglederen min.. skal møte på avdelingen halv 9 for å dusje så må jeg vente på å bli hentet.

Synd at det ikke ordnet seg med sprøytene!

Masse lykke til i morgen!

Håper det har gått bra med operasjonen i dag og at du nå snart kan begynne på ny "frisk" og med nytt pågangsmot! Fryktelig trist at dette skulle ende slik :(. Sender deg en god klem.

Back
Topp