tilbake til normalvekta?

• Trådstarter Trådstarter Nummer1(-:
  • Opprettet Opprettet
N

Nummer1(-:

Guest
hvordan går det med dere når det gjelder vekta? [8|]jeg kan ikke si jeg har fått de store resultatene av amminga... jeg fullammer, men de siste ukene har det stått bom stille - ingen forandring selv om jeg prøver å være forsiktig med hva jeg spiser +  at jeg er en god del i bevegelse. fremdeles mye som skal av før jeg kommer dit jeg var før jeg ble gravid[:@] jeg er ikke hysterisk, men jeg lengter etter dongeribuksene mine[;)]

gikk opp 8kg da jeg var gravid jeg, og etter bare ett par uker hadde jeg gått ned 15kg[:)] la på meg noen kilo rett før jeg ble gravid da...hehe. Føler meg egentlig fortsatt litt lubben, så jeg håper jeg går enda litt mer nedover etter at jeg har begynt å jogge litt hver dag[:)]

Er tilbake der jeg starta... men kunne gått hatt litt mindre.. regner med jeg kanskje kan komme igang med treningen snart når gubben kommer hjem og kan ha ungene litt..[:)]

ååååååååååå som jeg håper du har rett i det!! jeg venter i spenning[;)]

jeg også gikk ned alle kiloene og litt til, bare etter få uker etter fødsel.
Nå skal det sies at jeg hadde et barn som skrek konstant i over 6 uker. Før kiropraktor ble den STORE redningen!!
Så i desse ukene raste kiloene av...... Var ganske frustrert ja.

er helt oppgitt jeg når det gjelder vekte, går aldri ned jeg...blir bare mer og mer lubben [:(]

Jeg la på meg 14kg i svangerskapet, men alt forsvant etter 3uker + 3 kg til.. Men nå har d liksom stoppet opp. Hadde håpet at d fortsatte å gå nedover, men nei da[:'(]

gikk opp 16kg å har gått ned 17kg, så e vel fornøyd, men ska ned 5 til før dåpen har æ bestemt mæ får...

La på meg 10 kg når jeg var 7 mnd gravid, men så mistet jeg 1,5 kg til jeg fødte fem uker før termin.
Etter fødselen hadde jeg 2 kg igjen og de har jeg fremdeles. Men kom jo rett inn i dongeribuksa mi så jeg skal ikke klage.
Merker at etter jeg begynte med Cerazette så må jeg passe på hva jeg spiser.... Dumme minipille!!![:@]

hihihi... nei, takk![8D]

ORIGINAL: Asil

ORIGINAL: *Christine

På første kontroll i uke 8 veide jeg 61 kg.. Gikk opp til 74 kg
Nå veier jeg 57[;)]

Jeg tror jeg hater deg bittelitt akkurat nå. [:D] Og der gikk det over. Nå er jeg bare misunnelig. [:D]

Asil

Hahaha, akkurat sånn tenkte jeg og når jeg leste det...[:D]

ORIGINAL: lisemor81

ORIGINAL: Asil

På første kontroll i uke 8 veide jeg 61 kg.. Gikk opp til 74 kg
Nå veier jeg 57[;)]

Jeg tror jeg hater deg bittelitt akkurat nå. [:D] Og der gikk det over. Nå er jeg bare misunnelig. [:D]

Asil

Hahaha, akkurat sånn tenkte jeg og når jeg leste det...[:D]

Hihi ikke hate meg så lenge da...[:)] 

Neida, det gikk over! Er tyngre nå enn du var når du var høygravid, jeg... det er litt kjipt å tenke på.. hehe[:)]

[:'(] Åååh så dum jeg var som leste dette, jeg gikk opp 17kg, gått ned 10 har 7 igjen, hadde gått ned 11 men fordømte sjokolade som jeg ikke greier å slutte å ete.... Hadde svangerskap diabetes så jeg spiste ikke noe søtt de siste 2mnd og gikk ikke opp noe i de siste 2mnd og nå bare eter jeg alt som er søtt. I kveld ble jeg så rasende for jeg sleika av maltekstrakt fra fingeren.[:'(]

hhhhmmmmm - fryktelig mange som har vært mye heldigere enn meg iallefall[:(]her må jeg nok slite noen mnd til for å komme tilbake i buksa mi[:@]

ORIGINAL: lilletrampe

ORIGINAL: malla28

[:'(] Åååh så dum jeg var som leste dette, jeg gikk opp 17kg, gått ned 10 har 7 igjen, hadde gått ned 11 men fordømte sjokolade som jeg ikke greier å slutte å ete.... Hadde svangerskap diabetes så jeg spiste ikke noe søtt de siste 2mnd og gikk ikke opp noe i de siste 2mnd og nå bare eter jeg alt som er søtt. I kveld ble jeg så rasende for jeg sleika av maltekstrakt fra fingeren.[:'(]

spiser ikke tilfeldigvis troika vel????[:)]

det gjør jeg....heeeeeeeele tiden...[>:]

Det går for det meste i troika, stratos, twix eller tablerone....

[:)]tror de 10 kg jeg har igjen å ta av er limt på med superlim,blir så frustrert av å se meg i speilet,må komme igang med ridninga igjen og håpe at det forsvinner da........

e tilbake men ska ned nån kilo ekstra...

Står stille for øyeblikket; 5-6 kg pluss i forhold til utgangspunktet. La på meg ca 20kg i svangerskapet. Men jeg stresser ikke med vekta. Har selvsagt vært deili å gå fra L til M, men,men Får slike skikkelig sukkerbehov pga amminga, så i det sunne hjørnet er jeg ikke enda... :)

Back
Topp