Tilbake til hverdagen!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Første mandag i det nye året i dag :) Er du klar for å komme tilbake til hverdagen eller skulle du ønske ferien varte lenger?

Etter å ha vært hjemme i 1 år var det både herlig og litt vemodig å komme tilbake på jobb på lørdag. Men holdt ut bare 1 dag før omgangssyken tok meg så er hjemme fra jobb både igår og idag

Deilig, selv om jeg ikke har vært på jobb på lenge pga svangerskapet. Men godt når ting er som vanlig. :)

Etter å ha vært hjemme i 1 år var det både herlig og litt vemodig å komme tilbake på jobb på lørdag. Men holdt ut bare 1 dag før omgangssyken tok meg så er hjemme fra jobb både igår og idag
God bedring! ♡

Her er det planleggingsdag, så blir ikke "hverdag" igjen før i morgen :) Men jeg kan uansett ikke jobbe nå pga bekkenet, så er liksom bare jentungen som er i bhg igjen som blir forskjellen :-ap

Jeg er i perm, men godt å komme inn i normalrytme igjen kjenner jeg. Dagen i dag er tung men det er nok fordi jeg kom hjem fra 1 ukes ferie i går kveld også :P

Etter 2 uker hjemme var store og små klare for hverdagen igjen :)
Jeg er hjemme med baby da, men uansett godt å kunne få slappa av litt når han endelig sover :p

Skulle bare ønske ikke mandagen startet med en melding fra kollega om sykdom.. Kjente jeg bare ga opp det nye året med en gang :shifty: Hjalp sikkert ikke at jeg bare har sovet 3 timer inatt heller da :p men det kan jo bare bli bedre! :)

Jeg er sykemeldt men skulle fortsatt ønske at ferien varte lengre og ha både sambo og jenta mi hjemme hele dagen:)

Jeg er hjemme med barn :) men jeg syns faktisk det er litt deilig at det er hverdag, ikke at det har vært kos å ha mannen hjemme men det er veldig godt å komme tilbake til vanlige rutiner :)

Barna er hvertfall veldig klare for hverdagen igjen, jentene har ikke godt av å gå oppå hverandre så lenge:p og babyen er godt fornøyd med litt ro i huset igjen:)
Er forsåvidt fornøyd jeg også, alle her har det best med rutinedager enn så lenge:)

Blir godt å komme seg tilbake til rutiner. For mistemann blir det nok litt ensomt når brødrene er tilbake i barnehagen.

Mini har vært syk absolutt hele ferien, og er det enda, så vi har (den mest elendige) ferien enda.

Kunne godt tenke meg at permisjonen var lenger :P

Var helt forjæ**** å stå opp idag (selv om jeg bare har hatt tre dager fri), men ellers er det greit assa :) Blir bra med rutiner igjen :)

Har fri i dag også. Herlig start på uka med en fjelltur med unga. I morgen begynner kaoset igjen. Vil ha ferie lengre :p

Hjemmekontor i dag så ble myk start, gruer meg til i morgen:o

Back
Topp