Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
nå har jeg spurt en spesialist i alkohol om alkoholfritt øl og han sa at det er helt greit å drikke det under svangerskapet...tenkte bare å fortelle alle siden jeg var bekymret om det før...
hehe ja...har ikke drukket noe munkholm etter jeg leste at det var litt alkohol i det...var så bekymret...jeg liker jo øl for smaken og ikke for alkoholen...det er så godt...til og med eppeljuice har 0.4% alkohol...grapejuice har jo opp til 1% iblandt...det var bare godt å vite...
Farris er jo etta på lista...yummy...og ja det blir godt med en ekta øl...jeg prøver å lure meg selv akkurat nå hehe...men Heineken er gooodt...når tror du vi kan ta oss en ekta øl?
Det er jo evigvarende diskusjoner på det ...så til de finner frem ett skikkelig svar er jo alko fritt bra. Slev har jeg flere venner som tok seg en lite glass vin en sjelden gang iblant, eller en liten øl. Drakk en øl ganske tidlig i svangerskapet før jeg leste noe særlige om det. Eller har det blitt to sipp med rødvin men holder meg unna.
Snakket med ei jordmor som var på sånne årlige legekonferanser hvor dette blir diskutert hvert år. Det aller farligste er hyppighet. Altså drikke ofte. Har man en fyllekule før man evnt finner ut man er gravid så er ikke dette såå farlig. men drikker man ofte får det ofte konsekvneser
Men velger ikke drikke her ifalll siden det er så mye ueninghet. Litt irritert. Vært jævla godt med en øl eller ett glass vin
men jeg mente absolutt ikke nå da...jeg mente etter babisen har kommet ut...vil bare ta meg e glas vin og kose meg men vet ikke når det kommer til å passe for ungen er jo sååå liten...vil ikke være en dårli mor som tenker på vin hehe
mannen min sier at han skal tvinge meg å slappe av når vi er tilbake fra sykehuset...han skal tvinge et glas vin i meg hehe...men vet ikke jeg...jeg høres ut som om alt jeg tenker på er øl og vin...og det er jo sant det hehe...kan ikke vente til avslapping og kos med vin yummy...har du msn foresten?