Tilbake på jobb

Lego

Forumet er livet
Marslykke 2016
Når begynner du på jobb igjen? Eller jobber du kanskje allerede? Hvordan går det isåfall? :)
 
Begynner på jobb igjen 16 januar så har en liten stund til hjemme med lille <3 men kjenner det skal bli godt og komme litt bort fra den babyboblen man er inni. ;)
 
23 januar.................;)
 
Jeg begynner selv 3.1, skal jobbe tirsdager og torsdager frem til sommeren
 
Er på arbeidsavklaringspenger, så foreløbig skal jeg "bare" gå hjemme.
 
Jeg måtte si opp jobben min da jeg jobbet til sjøs og ikke kan tilbake dit. Så jeg må søke meg ny jobb etterhvert =D
 
9.januar, jobber tre mnd, så skal jeg være hjemme til barnehagestart i august :) gruer meg veldig til å være så lenge borte fra klumpen min, storkoser meg i permisjon med han
 
Jeg begynner enten i mars, eller mer sannsynlig, i mai. Må gå et par mnd uten lønn pga barnehageplass
 
Begynner å jobbe 6. Februar. Da er det pappaen sin tur å ha permisjon. Jeg gruer meg litt, men tror også det kommer til å bli litt godt.

Så er det spennende å se om vi får barnehageplass når pappaen er ferdig i permisjon, hvis ikke blir det nok noe ulønnet permisjon på meg...
 
Begynte å jobbe 40% i august og 80% 7.november :) Så får vi se hvordan det blir med barnehageplass. Vi (til sammen) har totalt perm fram til midten av februar!
 
Back
Topp