Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har arbeidsåret startet også jeg er kun i uke 4, men både kvalm og trøtt. Har funnet ut av store hotte og salte Dent-pastiller er tingen - samt å flytte matboksen bort på et skap så jeg ikke kan lukte den. Hvordan håndterer dere sympotmer på jobb?
:s lykke til på timen! Hadde ikke trodd at sympotmene kom så fort. Men sympotmer på noe kjekt da!Ganske krise på jobb i dag, ja. Veldig kvalm. Faktisk nesten første dag med kvalme. Flaks at jeg skal ha kjøretime også etter jobb i dag. Krysse fingrene.
Uff, da er det jo litt produkter som lukter også som kan spille inn. Deilig med avspasering daJeg har heldigvis en del avspassering igjen fra all overtiden i desember, jeg er så sykt kvalm :/ vet ikke helt hvordan jeg skal få håndtert kvalmen videre, jeg er frisør så lett skal det ikke være :/ jeg får prøve meg på dent pastiller jeg også
Uff! Det hørtes ikke kjekt ut. Håper du kan få noe kvalmestillende av legenEr på jobb nå, er helt forferdelig klarer ikke å holde ut om det fortsetter sånn., skal se an denne uka og evt dra til legen på mandag.,. Kvalmen bygger seg virkelig opp. Har fortalt det til sjefen i dag og to andre i ledergruppa.
Vil bare legge meg i sofaen og trekke dyna over hodet
Kan jeg spørre hva du jobber med? jeg er bibliotekar, så er heldigvis ikke noe livsviktig som kan gå galt herFøler ikke det er trygt at jeg er på jobb i det hele tatt, men så er det noe jeg MÅ bli ferdig med denne uken Skal til legen på fredag. Får høre hva vi skal gjøre. Trøtt, kvalm, tung i hodet og livredd for at jeg skal gjøre noe galt.
Kan jeg spørre hva du jobber med? jeg er bibliotekar, så er heldigvis ikke noe livsviktig som kan gå galt her
Aha Ja, da er det jo greit å ha et klart hueElektriker med alt for mye jobb
Aha Ja, da er det jo greit å ha et klart hue
Forstås! Kul jobb daMå ha tunga beint i munn ja
Forstås! Kul jobb da
Jeg har både en kontorjobb og en danselærerjobb så heldigivis ikke noe risiko for min del heller.
Jeg har også alltid syntes kvalmen er verre hjemme, synes det lukter så stygt på kjøkkenet mitt når jeg er gravid. Ingen andre kjenner det, men jeg er helt sikker på at noe stinker der.Kvalm, men holder ut på et vis. Syntes personlig det oppleves verre hjemme når jeg har tid til å kjenne etter.