Tilbake ijen:)

lulan

Forelsket i forumet
Ja da da var det påen ijen:) er 4+6 å termin beregna 13desember:)
jeg har fra før ei jente på snart 8 år og ei som e 6mnd:) mange andre som er tette her??
 
Gratulerer og velkommen :)
Jeg har ei jente som vil være 2 år når den i magen kommer, så de blir rimelig tette :)
 
Gratulerer! Det var tett, ja! Blir relativt tett her, 1 år og 9 måneder mellom mine:)
 
Kjekt og høre at det ikke er bare meg, lisje frøknea bli 1 år og 2mnd:) men det skal nå gå bra:) bare kryyyyser fingrene om at ikke kvalmen kommer, sist låg jeg sengeliggende fra uke 7 til bikka 4 måned:/ noen her som har begynt og fått symptomer??
 
Gratulerer :)
 
Gratulerer!! :) mine to har 1år og 1 dag mellom seg, så den jeg har i magen nå blir en liten attpåklatt :) yngste vil være 5 år og 4 mnd når lille blir født :)
 
Gratulerer :D
 
Gratulerer :)

De to eldste her er det tett i mellom, knapt 1,5 år. Men så kommer denne lille spiren da, nesten 10 år etter minstem
 
Kjekt og høre at det ikke er bare meg, lisje frøknea bli 1 år og 2mnd:) men det skal nå gå bra:) bare kryyyyser fingrene om at ikke kvalmen kommer, sist låg jeg sengeliggende fra uke 7 til bikka 4 måned:/ noen her som har begynt og fått symptomer??

Blir ca 1 år og 10 mnd mellom mine :) Va symptom som gjor at mistanken kom her, har vært sliten og hatt mye hodepine, nokke som kom i forrige svangerskap også bare mye seinere. Har kjent så smått på litt kvalme, men håpe e slippe unna sånn som e gjor forrige svangeskap.
 
Back
Topp