Tilbake ijen:)

En tråd i 'Desember 2013' startet av lulan, 9 Apr 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. lulan Forelsket i forumet

Ja da da var det påen ijen:) er 4+6 å termin beregna 13desember:)
    jeg har fra før ei jente på snart 8 år og ei som e 6mnd:) mange andre som er tette her??

2. LykkeligeH Elsker forumet

Gratulerer og velkommen :)
    Jeg har ei jente som vil være 2 år når den i magen kommer, så de blir rimelig tette :)

3. Prikk Flørter med forumet

Gratulerer! Det var tett, ja! Blir relativt tett her, 1 år og 9 måneder mellom mine:)

4. lulan Forelsket i forumet

Kjekt og høre at det ikke er bare meg, lisje frøknea bli 1 år og 2mnd:) men det skal nå gå bra:) bare kryyyyser fingrene om at ikke kvalmen kommer, sist låg jeg sengeliggende fra uke 7 til bikka 4 måned:/ noen her som har begynt og fått symptomer??

5. lulan Forelsket i forumet

Takk og og gratulere til dere også :3some

6. Pimilla Blir kjent med forumet

Gratulerer! :)

7. Hildus Glad i forumet

Gratulerer :)

8. KristinLouise Gift med forumet

Gratulerer!! :) mine to har 1år og 1 dag mellom seg, så den jeg har i magen nå blir en liten attpåklatt :) yngste vil være 5 år og 4 mnd når lille blir født :)

9. missi12 Elsker forumet

Gratulerer :D

10. Amelia Bedelia Elsker forumet

11. lulan Forelsket i forumet

Takker:) ja men kjekt dem er tette:):)

12. mamma_til_3 <3 Desemberhemlighet <3 VIP

De to eldste her er det tett i mellom, knapt 1,5 år. Men så kommer denne lille spiren da, nesten 10 år etter minstem

13. Challa Betatt av forumet

Blir ca 1 år og 10 mnd mellom mine :) Va symptom som gjor at mistanken kom her, har vært sliten og hatt mye hodepine, nokke som kom i forrige svangerskap også bare mye seinere. Har kjent så smått på litt kvalme, men håpe e slippe unna sånn som e gjor forrige svangeskap.

Del denne siden