Tilbake igjen....

trolli

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Då kommer jeg tilbake igjen. Vet ikke om jeg er så aktiv, det vil tiden vise. Har nettopp mistet igjen for 5. gang på rad, så må bare føle meg klar før jeg blir mer aktiv her igjen. Sniker nok litt rundt, men er ikke så mye skriflig rundt forbi endå. Kjenner det å se positive tester og at andre blir gravide er veldig tungt. Ikke at jeg ikke unner noen det, for det gjør jeg virkelig, men kjenner det er tungt å kanskje aldri mer få oppleve det å gå gravid, en fødsel og et barn til er enormt tungt.

Så trist! Fem ganger er mye! Får dere noe hjelp fra lege?

Så trist :( Håper dere får hjelp nå som dere har opplevd dette flere ganger? Beste ønsker til deg, og stor klem!

Så trist! Fem ganger er mye! Får dere noe hjelp fra lege?
Hae vert på utredning. Etter detså startet jeg opp på albyle fast foreløpig. Crinone fra eggløsning og klexane og prednisolon fra positiv test. Prednisolon er ny. Har ikke prøvd det. Fikk det nå for å prøve det og.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Off, det må være tungt å miste så mange ganger. Håper virkelig at du får oppleve en hel graviditet, og at du får babyen din snart!

Det var kjempetrist å lese! Må værr kjempe tungt å miste hele 5 ganger på rad! Håper spiren klorer seg fast neste gang og forblir der i 9 mnd

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nei, så trist! :(
Ønsker deg lykke til videre, og håper dere lykkes snart! <3

Så trist, håper den snart sitter alle 9 mnd! Stor klem :(

Back
Topp