Tilbake i kulda

tingeling1

Forumet er livet
I dag kom vi hjem fra en herlig tur til Barcelona!! Har vært ca 23-24 grader hver dag, nydelig vær og vi har gått i bare sommerklær både dag og kveld [:)] Vi har gått hånd i hånd hele tiden (det er jammen ikke ofte, siden vi alltid har noen barn i hendene...), spist på koselige restauranter, tatt noen drinker på kveldene, vært på stranden og badet, shoppet, sett på turistattraksjoner av forskjellig slag, spist is og bare kost oss! Og for en fin by! Trivdes veldig godt der jeg [:)]

Men det aller, aller, aller beste med hele turen var da vi kom hjem til to små snupper som kastet seg i armene våre!!!!

den turen hørtes såååå deilig ut!!!!!!!![:D][:D][:D]

Det høres deilig ut! Men sikkert greit å komme hjem også [:)]

Velkommen hjem!![:D]

Høres ut som en fantastisk tur!!! Ingen som tulla med bagasje osv denne gangen da??[8D][:D]

Det aller beste er jo å komme hjem igjen, spesielt med en sånn velkomstkomite!!!

så flott at dere har hatt en fin tur! [:D]

og er ikke det den beste følelsen i verden!?
når de kommer smilende løpende inn i armene??

ORIGINAL: sånja

Velkommen hjem!![:D]

Høres ut som en fantastisk tur!!! Ingen som tulla med bagasje osv denne gangen da??[8D][:D]

Det aller beste er jo å komme hjem igjen, spesielt med en sånn velkomstkomite!!!

Haha, vet du hva, det VAR tull med bagasjen! [:D] Men denne gangen var det sambo som tok feil koffert, haha.... Jeg gikk i taxfree'n mens han skulle hente bagasjen. Da jeg kom ut sto han der med feil koffert.... Så måtte vi legge den på båndet igjen, men min koffert kom jo aldri.... Sto en time og ventet, så måtte vi melde bagasjen for borte.... Da vi skulle gå tok vi en siste kikk, da sto den ved siden av båndet.... Sikkert noen andre som hadde tatt feil også, og ikke giddet å sette den tilbake på båndet... Men det endte bra da [:D]

ORIGINAL: Ninnimamma

så flott at dere har hatt en fin tur! [:D]

og er ikke det den beste følelsen i verden!?
når de kommer smilende løpende inn i armene??

Jo, det er det beste som finnes!!!! Også var de veldig opptatt av om vi hadde kjøpt noe til dem da [8D] Vi fikk maaaaaange koser og klemmer i kveld [:)]

Back
Topp