Tilbake i jobb

Gulljentå

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Skal alle tilbake i jobb i august eller? Virker som om de fleste her iallefall skal det... Jeg har permisjon til 25 oktober jeg. ÆDDABÆDDA

ORIGINAL: Gulljentå

Skal alle tilbake i jobb i august eller? Virker som om de fleste her iallefall skal det... Jeg har permisjon til 25 oktober jeg. ÆDDABÆDDA

Eg ska va heime til august 2008. Så ÆDABÆDA..tihi...

ORIGINAL: Mariamor85

Hehe, det skal jeg også[:D]

Jeg har også permisjon til oktober, men vi har valgt at pappaen skal være hjemme litt ekstra, så han skal være hjemme fra 1. august til 13. november. Synes det er supert for oss alle tre. Så blir det bedre kontakt mellom far og datter og så får pappa se hvor mye arbeid det er...

Jeg begynner i jobb 16. august og grugleder meg. Gleder meg til jobben og til rutinene og til å væer lærer igjen, men gruer meg til å begynne på en helt ny arbeidsplass for fjerde gang på fem år...

17. september begynner jeg igjen.

Skal begynne etter 20 august jeg...Har lite lyst...men heldigvis skal jeg bare jobbe 50%..får håpe jeg kan gjøre det resten av livet[;)]

Skal begynne å jobbe 12 november jeg[:)] Lillegutt skal ikke begynne før etter pappa permen er ferdig, altså etter nyttår[:)]

ORIGINAL: dynnna

oj, det var lenge, hvorfor det om jeg tør spørre[8|]

ORIGINAL: Fru Oreo

Jeg har også permisjon til oktober, men vi har valgt at pappaen skal være hjemme litt ekstra, så han skal være hjemme fra 1. august til 13. november. Synes det er supert for oss alle tre. Så blir det bedre kontakt mellom far og datter og så får pappa se hvor mye arbeid det er...

Jeg begynner i jobb 16. august og grugleder meg. Gleder meg til jobben og til rutinene og til å væer lærer igjen, men gruer meg til å begynne på en helt ny arbeidsplass for fjerde gang på fem år...

Spennende med ny jobb da! jobbet med det samme i mange år jeg...trengte litt tid vekke ja[:)]

får samboers del av permisjonen og så skal eg sikkert være hjemme til januar (ubetalt 1 mnd ca da) men, men.. skal begynne å søke noen nye jobber nå så vi får se[:)] (er ringe-vikar i dag)

ORIGINAL: dynnna

oj, det var lenge, hvorfor det om jeg tør spørre[8|]

Jeg er aleine med Thea, så jeg har overgangstønad i 3 år. Om jeg tar utdannelse får jeg forlenga stønaden på 2år. Da fant eg ut at eg kun ta et år tell heime, å 3 år med utdannelse:D

jeg begynte frivillig å jobbe før permisjonen gikk ut,, begynte den 1/6-07 å jobbe, fikk ny jobb.. men bare 60% har dagmamma så der begynte hun 1 juli..!

skal si dere noe,, det var veldig deilig å komme ut i jobb igjen.. se på andre mennesker tenke på litt annet en bare baby..![;)][;)]

ønsker alle lykke til videre..!

Jeg begynner i NY jobb 6. august. Da skal mannen være hjemme med trygve fram til 14. november. han gleder seg til det, og jeg gleder meg til å begynne å jobbe. Gruer meg litt og da siden det er ny jobb, men det er på samme plass jeg har jobbet før, så helt nytt blir det ikke. Bare ny stilling!![:D][;)]

Skal tilbake på jobb 6 sept, og jobbe 2 mnd, så er det ny permisjon [;)]

skulle egentlig begynt 21 okt eller no, men pga at trygdekontoret sa feil til meg(selv om jeg prøvde si det) no penger pga pappa perm og ferie og masse surr.. så de mente jeg måtte begynne jobbe 7 sept. så sa ifra det til arbeidsgiver. og jobben jeg skal til har fått beskjed om det osv.. så snakka jeg med lønnings kontoret og det viste seg at trygde kontoret hadde sagt feil og at jeg ikke skulle før 21 okt alikevel..
men da var jo alt jobben planlagt(er lærling så skal på nytt sted) og dagmamma var orndet til den datoen, så da begynner jeg like greit 7 sept alikevel og fikk heller tilbake en del penger isteden..

så sept er jeg nok ute i jobb igjen, gleder meg ikke akkurat, heeh.. men på en annen side så blir jeg fortere ferdig som lærling og får fagbrevet. [:D]

Jeg skal gå hjemme med henne i allafall 3 år[:D][:D][:D]
Jeg har gått hjemme med de 2 andre og lenge. Begynnte som dagmamma når jenta på 8 år var 2 år. Skulle jo ut i jobb igjen i fjor, men ble jo gravid igjen. Jeg synes det er så gøy å gå hjemme med de små å så har jeg jo muligheten til det,
så da gjør jeg det.[:D]

Min persisjon går først ut 27.oktober, men pga at vi var 1 mnd på sykehuset ble den uttsatt til 27.november, MEN så har jeg søkt om videre permisjon uten lønn frem til 1.august neste år.

Har to jobber så da begynner jeg i mi helgejobb igjen i slutten av november.

bynn å jobb 25sep. ska jobb i 5uke også tar eg 4uke feri. bi godt med en litt mild start[;)]

Permisjonen er over i begynnelsen av sep., men ser ut som jeg blir hjemme lenger (sykemeldt) Må få skikk på rygg og bekken før jeg kan begynne å jobbe igjem-gikk veldig galt når jeg jobbet 40% i april... så vet ikke når jeg begynner å jobbe igjen.
Må si meg enig i det Mamma til Rebecka sier.... er deilig å komme ut i jobb igjen. Så får man liksom litt annet liv enn hjemmetilværelsen, men samtidig så savner man de små mens man er på jobb, så er jo litt blandete følesler.

Minsten skal uansett ikke i bhg tidligst før aug 2008-pappa'n er hjemme med ham.

Siden jeg ikke har jobb, så har jeg heller ikke permisjon...

Skal være hjemme med Johannes til han er i allefall 1,5 år...

Så får vi se om jeg får meg jobb igjen etter det og barnehageplass til Johannes...

Back
Topp