Tilbake her og veien videre

Surrehuet

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
Etter 1.5 år klarte vi det helt selv, rett før vi skulle på utredning. Men nå helt nylig mistet vi desverre i MA.

Legene sa at siden vi klarte å bli gravide (selv om fosteret ikke var levedyktig) betyr det at vi ikkje får utredning alikavell evt beste fall 6nye mnd ventetid.

Så tenker å gå privat å få hjelp, men hvor lenge burde jeg vente med å ordne time? Når jeg slutter å blø?
- har veldig uregelmessig syklus og mest sannsynlig ikkje eggløsning, så ønsker bare å komme i gang med prosessen.

Det mest såre et tanken på om det vil ta mnd eller år før neste gang vi blir gravid.
 
Hvilken lege sa dette?
Jeg har vært gravid tre ganger på to år - to maer, en sa, og ble henvist til utredning og ivf i sommer.
 
Hvilken lege sa dette?
Jeg har vært gravid tre ganger på to år - to maer, en sa, og ble henvist til utredning og ivf i sommer.
Legene på gyn avd på sykehuset. Men tenker å snakke med fastlegen og se om han vil sende ny henvisning, men tror vi ender med privat uansett mtp tid.
 
Legene på gyn avd på sykehuset. Men tenker å snakke med fastlegen og se om han vil sende ny henvisning, men tror vi ender med privat uansett mtp tid.
Så rart. Her var det nemlig legene på gyn som ba fastlegen min henvise meg til utredning..
 
Back
Topp