Tilbake fra veiing :)

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Og ddt gikk veldig bra :) hun hadde nå gått opp 255g på en uke, og veier nå 3895:) helsesøster sa hun hadde veid enda mer om vi hadde veid 5 min før, snuppa fyllte nemlig bleien sin rett før veiingen ;) så da trenger vi ikke styre med noe pumping eller mme enda ihvertfall :)

Så bra! :)
Godt for mammahjertet å se at de legger på seg :)

Min hadde gått ned 50 g siden fredag da vi var å veide i går, å det var en grusom følelse.

Gått ned? Hva sa hs om det?

Må amme annenhver time, altså 12 ganger i døgnet.
Pumpe 8 ganger i døgnet. Å gi 30 ml i tillegg til ca annenhvert måltid.
Ny veiing i morgen kl 13, så får vi se hva som skjer etter det :)

Kjenner at den pumpinga tar virkelig knekken på meg...har ikke tid til storebrødrene heller :(

Så bra, Lovebelly!!! Gikk inn her for å se om du hadde kommet med et innlegg :-)

Crispo - høres forferdelig ut!! Og det å ikke ha tid til storesøsken er fælt :( ikke slit deg ut! (Fysisk og mentalt)

Og ddt gikk veldig bra :) hun hadde nå gått opp 255g på en uke, og veier nå 3895:) helsesøster sa hun hadde veid enda mer om vi hadde veid 5 min før, snuppa fyllte nemlig bleien sin rett før veiingen ;) så da trenger vi ikke styre med noe pumping eller mme enda ihvertfall :)

Sååå bra!!:)

Må amme annenhver time, altså 12 ganger i døgnet.
Pumpe 8 ganger i døgnet. Å gi 30 ml i tillegg til ca annenhvert måltid.
Ny veiing i morgen kl 13, så får vi se hva som skjer etter det :)

Kjenner at den pumpinga tar virkelig knekken på meg...har ikke tid til storebrødrene heller :(

Så utrolig kjipt:( høres veldig styrete ut!

hvor gamle er storebrødrene?
Kan de ikke sitte sammen med deg mens du pumper så dere kan ha en samtale?:) evt se på tv sammen mens de sitter i armkroken din?

Så utrolig kjipt:( høres veldig styrete ut!

hvor gamle er storebrødrene?
Kan de ikke sitte sammen med deg mens du pumper så dere kan ha en samtale?:) evt se på tv sammen mens de sitter i armkroken din?

Ja, er veldig mye styr. Jeg har halsbetennelse i tillegg..hurra :)

De er 3 og 8, ikke så gøy å sitte med mamma når hun pumper gitt :p
Så jeg må bare bite sammen tennene å stå på, så får jeg se hva de sier i morgen :)

Så godt det går riktig vei Mini var 6 uker i går og veide 5.4kg. Stoooor gutt ja

Så bra :-D :-D

...her sliter vi også med vekta. 3410 ved fødsel. 3290 ved veiing i dag. Har gått opp og ned heme toden iløp av disse to ukene etter fødsel, men aldri vært over fødselsvekten.
Er på veiing annenhver dag :-/ pumper og gir mme ved siden. Puuuh !!!!

...her sliter vi også med vekta. 3410 ved fødsel. 3290 ved veiing i dag. Har gått opp og ned heme toden iløp av disse to ukene etter fødsel, men aldri vært over fødselsvekten.

Ahh, stygt å si det, men nå ble jeg nesten glad for å høre at andre har det som oss!

Så bra! Vi å har vært på veiing i dag m tuppa, var spente her å!
Men alt er bra opp 290 gr på ei uke og er nå på 3405, med start vekt på 3090, ho er 2 uker gammel:) håper det fortsetter slik!

Så bra! Vi å har vært på veiing i dag m tuppa, var spente her å!
Men alt er bra opp 290 gr på ei uke og er nå på 3405, med start vekt på 3090, ho er 2 uker gammel:) håper det fortsetter slik!
Så flott vektoppgang :) rart å tenke på at hun har gått opp så mye, men allikevel lita i forhold til min når min ble født ;) (3600g)

Ahh, stygt å si det, men nå ble jeg nesten glad for å høre at andre har det som oss!
Her pumper jeg også, og gir både brystmelk og mme med flaske. Lillen er nesten ikke interessert i å suge u hele tatt og har ikke gått opp noe den siste uka. Ny veiing på torsdag. Håper han har gått opp da etter noen dager med tillegg!

Så flott vektoppgang :) rart å tenke på at hun har gått opp så mye, men allikevel lita i forhold til min når min ble født ;) (3600g)
Ja;) gjør ikke annet enn å spise! Men gikk ned første dagene til rundt 2970 gr da vi sjekket ut, så at ho har gått opp så mye nå på ei uke lover bra! Vi må fortsette slik med bebisene, de trives nå tydeligvis;)

Hvilken feeling hadde du før veiing? Så du på henne at hun hadde gått opp?

Hvilken feeling hadde du før veiing? Så du på henne at hun hadde gått opp?
Njæ, jeg synes jo hun var blitt så stor når hun var 2 uker jeg da... Men da var hun bare 40 gram over fødselsvekt ;) så har forberedt meg på dårlig vektoppgang denne gangen, så ikke jeg ble altfor skuffet ;) MEN nå når jeg vet hun har lagt på seg, så ser jeg jo det at hun har fått flere valker på bena sine ;)

Back
Topp