Tilbake fra uttak. Trøtt og sliten siden vi dro klokka 5 i dag tidlig. Ikke spesielt vondt, men jeg kjente det jo. Mest vondt med bedøvelsen og da han putta inn "støvsugeren". Jeg var på en snurr og syntes det meste var interessant og spennende. Spesielt syntes jeg det var fantastisk med den rosa pillen jeg skulle ta. Artig med storskjermoverføring av hele greia.
Så til resultatet. Vi fikk ut 12 egg og er storfornøyde, sambos prøve så også "bra" (har dårlige svømmere) ut så krysser fingrer for tlf med gode nyheter i morgen:) Planlagt innsett er den 09.09.09, så vi håper at det er lykkedatoen:D
Går greit nå etterpå også, men kjenner det når jeg beveger på meg. Nå skal jeg sove og slappe av. Veldig godt å være ferdig.
Så til resultatet. Vi fikk ut 12 egg og er storfornøyde, sambos prøve så også "bra" (har dårlige svømmere) ut så krysser fingrer for tlf med gode nyheter i morgen:) Planlagt innsett er den 09.09.09, så vi håper at det er lykkedatoen:D
Går greit nå etterpå også, men kjenner det når jeg beveger på meg. Nå skal jeg sove og slappe av. Veldig godt å være ferdig.