Tilbake fra uttak!

Nullenusken

Forumet er livet
Da har vi hatt uttak, og fy søren så deilig det var å bli kvitt de eggene!!!
Var ikke så veldig vondt, men reagerte på medisinene med oppkast...
Fikk ut 10 egg på venstre side, og tror det var 5-7 egg på høyre side...
Desverre er jeg mye nærmere overstimulering enn ønsket, så er ikke garantert at jeg får innsett på onsdag...
Fikk beskjed om å drikke 3-4 liter med vann om dagen (noen som aner hvorfor???)
og så måtte vi komme bort igjen onsdag morgen, hvor de ville ta blodprosenten min og en ultralyd for å se om det hadde begynt å danne seg væskeansamlinger i buken...
Dersom blodprosenten og UL er grei, får vi innsett onsdag klokken 13.30 (etter å ha sittet der siden 09.00)
Hvis ikke, blir alle eggene lagt på frys, og vi får fryseforsøk når kroppen min har stabilisert seg....

Vi får ICSI på alle eggene....

Så nå er jeg temmelig spent på om jeg faktisk blir ruger på onsdag eller ikke!
*drikke litt mer vann*

Kryss fingrene for meg nå da!
Begynner med crinone uansett i kveld, så ser vi hva som skjer!

Jeg fikk ikke beskjed om og drikke vann [8|] Håper du får innsett på onsdag da, ønsker deg masse lykke til hvertfall [:D][:D][:D]

Så bra at uttaket gikk så fint og at du ikke hadde noe særlig med smerter[:)]

Kjipt at du er såpass nærme overstimulering da.. [:o]

Håper prøvene og UL'n til onsdag viser at du får innsett, og at du er lykkelig ruger fra da av[:)]

Tvi tvi

Jeg fikk også beskjed om å drikke masse vann, men husker ikke hvorfor.. [8|] Litt glemsk, ja..[&:]

Det var jo iallefall masse egg der, så dette må jo gå veien enten du blir ruger på onsdag eller frys litt senere[:)] Krysser alt for deg iallefall og kos deg med vannet[:)]

ORIGINAL: Serephinea

Lykke til!!!!! håper du får satt inn[:D][:D][:D]

[;)]

ORIGINAL: GunnElin

ORIGINAL: RANDÅLF

Det var jo iallefall masse egg der, så dette må jo gå veien enten du blir ruger på onsdag eller frys litt senere[:)] Krysser alt for deg iallefall og kos deg med vannet[:)]

sign[:)]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

sign[:)]

Vanndrikkingen er for å unngå at blodet blir tykt, hvis mye væske lekker ut i buken. Men 3-4 liter hørtes mye ut... Lykket til[:D]

Back
Topp