Tilbake fra ultralyd!!

SuperSussi

Gift med forumet
Hei alle sammen!

Nå er jeg tilbake fra ul og alt står bra til med den lille!! Og han er fortsatt gutt! JIPPI! Han kommer til å bli ganske stor, veier nå 1,1 kg! [:)] Men både jeg og samboeren var gode og runde som små, så det lå vel i kortene. Legen mente han kom til å bli rundt 4 kg eller mer, men det går. Nå bare gleder jeg meg til fødselen, og til at jeg får hilse på nurket mitt!

Har fått fine bilder av ham, samt videosnutter. Men av en eller annen merkelig grunn så er det bare dette bildet som ikke blir defust når jeg skal legge det inn ...? Og her er han selvfølgelig mest sjenert. Men skal laste inn filmene etter hvert, og kan legge inn et bilde derfra.

Han var så trøtt da vi var inne hos legen. Da vi først fikk se han lå han med armen bak hodet og virkelig kosa seg. Men etterpå så gjemte han seg bort, ville ikke bli forstyrret ... [:D] Men gud, han er så vakker! Og jeg er UTROLIG stolt! Smelter helt, og begynner nesten å gråte fordi jeg er så lykkelig! [:)]

Forresten, han har våknet nå. Herregud å leven det var nå da ... [:D]

Her ligger han og sover og drømmer seg bort. [:)]
Gjemmer hendene foran ansiktet.

ja det var så koselig og treffe deg på klinikken idag!
er bare så herlig og få det gullene!!! [:D]
skal se om jeg får lagt inn bilde og men må nok ha litt hjelp av sambo!!

[:)]åååå guuuddd så søttt...skal oxo få en liten gutt....gleder meg sånn til jeg skal på ul...hadde vært fint å se andre bilder oxo[;)]

Vakker vettu!!! [:D]

Men kjære vene 1,1 kilo?????? Sa han antatt fødselsvekt på 4kg da??

Mine jenter har vært ca.900gr i uke 26+ og de har blitt 4320 og 4230gr !!!

Jeg tror nesten du kan vente deg en tungvekter på nærmere 5kg [:D] 

Hvis ikke så må du jo være lenger på vei enn 26 uker? [8|] [:)]

Så fint at alt er bra .. Stor gutt du får siden han allerede er 1.1 kg.. Jeg er en uke kortere enn deg og mine tvilling gutter er nå 680 g og 740 g ca..  Blir spennende og se da.. [:)]

Selv om han er 1,1kg tror jeg kanskje ikke han blir stor da, du er jo så lita sjøl... spørs med din sambo da[;)][;)]

så pen liten gutt det var, skjønner at du er stolt

ORIGINAL: BlåBobler

Vakker vettu!!! [:D]

Men kjære vene 1,1 kilo?????? Sa han antatt fødselsvekt på 4kg da??

Mine jenter har vært ca.900gr i uke 26+ og de har blitt 4320 og 4230gr !!!

Jeg tror nesten du kan vente deg en tungvekter på nærmere 5kg [:D] 

Hvis ikke så må du jo være lenger på vei enn 26 uker? [8|] [:)]

Herregud, 5 kg er det ikke plass til i den lille magen min ... Skrekk og gru! [&:]
Men faktisk, legen mente jeg kunne være 27+ uker på vei, men det er visstnok ikke lov til å endre på termindatoen som sykehuset har satt?? Merkelige greier. Så kan nok være at lillegutt kommer litt før? Eller at han faktisk kommer på termindato ettersom førstegangsfødende pleier å gå over.

ORIGINAL: selmaa

Selv om han er 1,1kg tror jeg kanskje ikke han blir stor da, du er jo så lita sjøl... spørs med din sambo da[;)][;)]

så pen liten gutt det var, skjønner at du er stolt

Takk! [:)]

Ja, spørs om han blir så stor. Samboeren er 1.80 og normal vekt. Og jeg er jo ikke så stor nei ... Krysser fingrene for at jeg heller er lenger på vei. [;)]

Back
Topp