Tilbake fra ultralyd

Skattene mine

Elsker forumet
Og nå har jeg snart grått nok, gjenstår bare å si det på jobb nå så skal jeg glede meg resten.
Det er forresten ikke så sinnsykt mye rest å snakke om, for lille muffinsen min er 21 fullgåtte uker i dag [;)][:D]
Og HUN er helt perfekt sa jordmora [:)][:)][:)][:)]

Skal visst bli trebarnsmor jeg, to år før jeg hadde tenkt!
Tre tette kan man si, alle tre kommer på ca 2 år og 9 mnd [8D]
Hvis noen lurer på hvordan man lager barn så kan jeg forklare... [8|]

Gratulere[;)]

Tro om jeg skal stole på din forklaring om hvordan man lager barn da [8D][8D]

GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE! DU ER SÅ HELDIG SNUPPA

Helledussen!! Fikk nesten tårer i øynene jeg nå! Gratulerer så mye med prinsessen i magen! Og allerede halvgått svangerskap!!!

herregud.. d er jo alle gravides drøm d da [8D] at svangerskapet ska gå så fort.. hehe..   Spennende..
gatulerer med jenta som vokser.... Når blir termin fror deg da???? [:)]

Må bare gratulere deg kjempe masse! Kjenner jeg er litt misunnelig [8|][8D]

Dette blir jo ett "kort" svangerskap, med tanke på at du er over halvveis allerede [:)]

Gratulerer så utrolig masse!!

Så deilig det må være og være over halvveis da [:)]
Og gubben tar ting fremdeles med ro eller....?? [:D] [8D]

Jeg het Stort og Lite Gull en stund, men har vært Skattene Mine ganske lenge nå [:)]
Bare vært lite aktiv [:)]

Mannen tar ting fremdeles med ro ja, han bare gruer seg til å si det til foreldrene/mammaen, ellers har han hele troen på oss [:D]

*kjenner på masse liv i magen*
[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Takk for støtte og engasjement jenter! [:)]

ORIGINAL: Skattene mine

Jeg het Stort og Lite Gull en stund, men har vært Skattene Mine ganske lenge nå [:)]
Bare vært lite aktiv [:)]

Mannen tar ting fremdeles med ro ja, han bare gruer seg til å si det til foreldrene/mammaen, ellers har han hele troen på oss [:D]

*kjenner på masse liv i magen*
[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Takk for støtte og engasjement jenter! [:)]

Hihi, da hadde jeg rett ja [:)] Har vært her litt lite selv i det siste jeg også [:)]

Gratulerer så mye [:D][:D][:D]
Kose deg masse med livet i magen.

Gratulere så masse!! [:)]
Men har du ikke hatt noen symptomer før sparkene ? Og ikke noe mage ?? Ble så nysgjerri!! Godt å tenkte på att du ikke har igjene så lenge [:D][:D]

Oi oi oi! Såpass! Litt av et sjokk, da[:D] Blir sikkert kjempemoro! Gratulerer med halveis gått svangerskap[:D]

Var sinnsykt dårlig i september/oktober, så fikk faktisk hastetime for å fjerne p-staven i slutten av oktober...Var nok litt svangerskapssymptomer der jah [8D]
Ellers har jeg hatt bare sånne symptomer som kan bortforklares (siden jeg stolte på prevensjonsbruken vår):
Sopp - kan en ha uansett
Trøtt - snuppa sover enda ikke rundt og vi har to unger med femten mnd mellom pluss full jobb begge to
Spark - trodde først jeg reagerte på brus (pleier ikke å drikke brus og har reagert sånn før, men ikke så lenge og så sterkt)
Mage - jeg er gaaaanske overvektig fra før, og er ikke uvanlig at jeg går opp og ned ti kg [8|] Men har synes at jeg var litt slapp i det siste, som ikke orka å holde inne magen lenger [;)]
Kvalm - blir jeg ofte når jeg er trøtt uansett

Jaja - har ikke hypermesis denne gangen da! [:D]

Og ny termin er nittende mai [:)][:)][:)]

Gratulerer deg her også jeg.
Kjempe glad på deres vegne og deilig å slippe å være gravid i en evighet da [;)]

ORIGINAL: Skattene mine

Var sinnsykt dårlig i september/oktober, så fikk faktisk hastetime for å fjerne p-staven i slutten av oktober...Var nok litt svangerskapssymptomer der jah [8D]
Ellers har jeg hatt bare sånne symptomer som kan bortforklares (siden jeg stolte på prevensjonsbruken vår):
Sopp - kan en ha uansett
Trøtt - snuppa sover enda ikke rundt og vi har to unger med femten mnd mellom pluss full jobb begge to
Spark - trodde først jeg reagerte på brus (pleier ikke å drikke brus og har reagert sånn før, men ikke så lenge og så sterkt)
Mage - jeg er gaaaanske overvektig fra før, og er ikke uvanlig at jeg går opp og ned ti kg [8|] Men har synes at jeg var litt slapp i det siste, som ikke orka å holde inne magen lenger [;)]
Kvalm - blir jeg ofte når jeg er trøtt uansett

Jaja - har ikke hypermesis denne gangen da! [:D]

Og ny termin er nittende mai [:)][:)][:)]

Ook [:D] Godt å ha unnagjort 21 uker da [:D] Lykke til videre [:)]

Back
Topp