Tilbake fra ullevål

Pondus

Elsker forumet
Var på Ullevål idag og snakket med en spesialist angående fødselen. Siden den forrgje fødselen gikk som den gikk, blir det ks denne gangen også. Risikoen for at samme problem skulle oppstå igjen var veldig stor, så vaginal fødsel er helt utelukket i mitt tilfelle.

Da er det bestemt. Onsdag 22. februar får jeg holde lille Gabriel i armene mine for første gang (hvis ikke han bestemmer seg for å komme før da).[:D]

Gøy å vite at babyen blir levert på dato da.[;)]

nei men så moro [:D]
rart å tenke på at man vet den eksakte datoen synes jeg..

gratulerer så mye da [;)] herlig å vite når akkuratt hvilken dag dem kommer ja [:D]

Spennende, lykke til!!!

Eva

Ååå så gøy, spennende å vite når han kommer da[:)]
Lykke til[:)]

Så gøy at du fikk vite det alt nå.
Jeg fikk ikke lov å ta det opp før jeg var over 30 uker. Skal inn den 30/11 å få vite litt.
Lykke til[:D]

Jeg skal ha keisersnitt om 4 dager jeg... Hun ligger i seteleie. 28 november... Er artig å ha en dato å forholde seg til!!!!

Lykke til, både Pondus og mamma84!!! Må være deilig å vite eksakt dato, ja!!!

Takk takk!!!

Lykke til begge to! Tenk at du snart har babyen din i armene dine mamma84![:D]

ORIGINAL: pebbles

Lykke til begge to! Tenk at du snart har babyen din i armene dine mamma84![:D]

Ja, det er helt rart å tenke på... Blir litt nervøs av tanken, men gleder meg helt sinnsykt!!!!

Tusen takk for alle lykke ønskingene. Kan ihvertfall gå ut svangerskapet uten den angsten nå.

Masse lykke til deg også mamma84. Skal nok bli godt å få prinsessen i armene istedenfor magen ja.

ORIGINAL: Pondus

Tusen takk for alle lykke ønskingene. Kan ihvertfall gå ut svangerskapet uten den angsten nå.

Masse lykke til deg også mamma84. Skal nok bli godt å få prinsessen i armene istedenfor magen ja.

[:)][:)][:)]

Lykke til begge to[:D][;)][:)]

Back
Topp