tilbake fra UL

maja88

Gift med forumet
der fikk eg vite at eg har en truende abort.. den eg mistet var den ene.. så møtte ett bankende hjerte. eg VAR med tvillinger. å nr 2 klorer seg fast har mye blod i livmoren som gjør at fosteret får det vanskelig for og lage morkaken.. så dermed kan eg miste.. men legen sa at eg trengte ikke være redd hvis det kom mye blod. det var bare bra. men hvis eg fikk skikkelig vondt og store klumper så skulle eg kontakte føden med en gang..
kontroll time om en uke..

Oj, det var to der inne! Det var jo veldig gode nyheter, håper den som er igjen klorer seg fast nå, og at alt går bra.. Krysser fingrene for deg! [:)]

ORIGINAL: Lucienne

Oj, det var to der inne! Det var jo veldig gode nyheter, håper den som er igjen klorer seg fast nå, og at alt går bra.. Krysser fingrene for deg! [:)]

Håper den siste spiren holder seg der, og det SKAL den

Oi,såpass...
Da får vi XxX hardt her,og sørge for at nr2 klorer seg HARDT fast [;)]
Ei på mitt gammle terminforum opplevde det samme,og hun har et stk frisk og rask gutt i dag [:)]

Ønsker lykke til og håper at den lille spiren klorer seg fast.

Da krysser jeg alt jeg har for deg! Kjempesupert at du ble møtt av et bankende hjerte![:D]

Krysser fingrene for at dette vil gå bra! Det er den streke som er igjen vet du så den skal klare dette.  

Oj, steike... heftig beskjed å få!!  Jeg krysser fingre og tær og alt annet som kan krysses med at denne lille spiren klamrer seg fast helt til november.

*sniker*

Litt trist å tenke på at du faktisk kunne ha fått tvillinger, men samtidig er det jo en super god nyhet at nr to klorer seg fast, og la oss inderlig håpe at den fortsetter å gjøre det.

Lykke til videre[:)]

Hold da op... det var da mere positivt end du havde troet....
Fantastisk at en klarer at klore sig fast...

oi, nå gråter jeg faktisk..  [:(][:(][:D]
krysser lt jeg har for at spiren klorer seg fast og ikke kommer ut før i november

ORIGINAL: Thomas toget

Oj, steike... heftig beskjed å få!!  Jeg krysser fingre og tær og alt annet som kan krysses med at denne lille spiren klamrer seg fast helt til november.

ja. eg er så happy.. men skal ikke glede meg for mye.. kan enda miste nr 2 siden det er en stor fare for det [&:]

ORIGINAL: Cecilie1986

Da krysser jeg alt jeg har for deg! Kjempesupert at du ble møtt av et bankende hjerte![:D]

På bildet under kan du se min truende abort født 6.11.09.Blødde ut tvillingen 2 dager etter at jeg fikk pos.test,vet hva du går igjennom og det er det såreste jeg noengang har vært med på.Ønsker deg lykke lykke lykke til.

Back
Topp