Tilbake fra UL

1rosa+1til?

Elsker forumet
[:D][:D][:D][:D]JEG ER GRAVIIIIIIID[:D][:D][:D][:D]

De så ikke så mye, men de så at jeg hadde tykke slimhinner og anntydning til fostersekken. Men alt var så lite enda... Så skal tilbake om ca 1,5 uke....

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Baby i magen<3<3

gratulerer så utrolig masse Nadja. Det fortjener du! [:)][:)][:)] masse lykke til i svangerskapet. Gleder meg til å bli enda bedre kjent med deg.

så utrulig bra[:D][:D][:D][:D][:D][:D] nå bli jeg kjempe glad[:D][:D][:D][:D]

GRATULERE masse masse frøken [:D][:D] Det e en hæli følelse. Lykketil videre, ser å fram til å høre mer om svangerskape[:D][:D]

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Gyn var så fantastisk og forklarte og peka på alt hun så og fant. Gleder meg til vi er i uke 7.... Da sa hun vi kommer til å se ett bankende hjerte<3<3<3

ORIGINAL: nadja1986

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Gyn var så fantastisk og forklarte og peka på alt hun så og fant. Gleder meg til vi er i uke 7.... Da sa hun vi kommer til å se ett bankende hjerte<3<3<3

Det e så arti. Tia te da går nåkk fort ska du se[:D][:D] Skal å på tidlig UL.. Men vet ikke katti enda.. Men må innrømme att æ glæde mæ te å se lille nurke, å hjerte som banke..[:D][:D] E det din første???

Åh så gøy. Gratulerer så mye med spira.
Hva het gynokologen du var hos? Jeg skal nemlig dit i morgenkveld :-)
Gleder meg!

Noen som aner hvem som får tidlig ul? jeg tenkte å ringe sykehuset en dag denne uken, har vert der til jevnlige ul de siste mnd, pga jeg har brukt pergortime (langtidsprøver det ENDELIG har klaffa for!)

Dette er ikke min første graviditet, men første gangen det ser ut til å gå bra[:D][:D][:D]

Ho et ett eller annet med Åse.... Husker ikke testa. Gikk jo ut fra ho med tårer i øynene og stjerner rundt hue hehe<3[:D][:D][:D]

Jeg dro på tidlig ul pga blødninger...

ORIGINAL: *dreamer*

HURRAAAAA!!!!!!!! Jeg er SÅ glad på dine vegne[:D][:D][:D]

[:D][:D][:D][:D][:D]

[:D][:D][:D][:D]

Ååå, nå ble jeg glad i hjertet [:D] Sååå bra, veldig glad på dine vegne! [:D]

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Hurra!!
Gratulerer så mye, det var gode nyheter!

ORIGINAL: Tingeling87

Så gøy :-)
masse lykke til!!!

sign[:D]

Gratulerer!!  Deilig følelse!!  Nå håper vi våre spirer klorer seg godt fast i laaang tid!

Back
Topp