Tilbake fra UL

ORIGINAL: tullemor79

Jeg har sett to fostersekker og to små hjerter som slår!!!!!!!!!!!!!! Jeg skal ha tvillinger!!! Hjelpes, er i sjokk her. Var visst en uskyldig blødning på mandag. Fikk beskjed om å ikke glede meg for mye over to enda siden det er så tidlig. Er visst stor sjans enda for at en av de kan falle fra. Skal på UL igjen på tirsdag og så to uker etter det igjen.

Takk for all omtanke jenter!

Så fantastisk nyhet!!!! Gratulera med to bankande hjerter[:)][:)][:)]

Så flott at du får så tett oppfølging no.

Masse lykke til i tida framover[:)][:)][:)]

Gratulerer så mye! Masse lykke til fremover [;)]

gratulera deg her og.......så kjekt dette var

Åh, så flott!!! Håper spirene sitter limt fast[:D] Lykke til!

For en fantastisk tråd å komme inn på etter det du skrev om blødningen! [:)][:)] Det er slike historier vi trenger, takk for at du deler med oss. Masse lykke til videre, jeg krysser fingrene for deg[:)]

Så hæli da :) gratulerer så mye :)

Takker og bukker for herlige tilbakemeldinger!! Tror det må noen UL til før det går opp for meg at det er to inni der!

Gratulerer så mye, tenk om det fortsatt er to der og du blir mamma til tvillinger, lykke til snuppa[:D]

ååååååååååååå dæven[:D]

gratulerer så kjempe masse med to småtroll[:D]

Gratulerer med toooooo bankende <3`er :D
klemme

Gurimalla for en hyggelig post[:)]
Gratulere så massssse,dette var jo kjempe gøy.
Ønsker deg all lykke videre og gleder meg til neste oppdatering[:D]

ORIGINAL: *Bobbo*

Åååååååå så herlig nyhet å lese.
Så ufattelig glad på dine vegne snuppa.

Gratulere så masse...  Lykke lykke til[;)]

Gratulerer med to bankende hjerter.
Masse lykke til videre[:)]

gratulere så mye med to inni magen din:) dobbel lykke :) ønsker dere masse lykke til videre

ORIGINAL: *blomsterpia*

Guri for en hærlig nyhet å få
Gratulerer med 2 i magen, satser på det holder seg sånn!

Tusen takk! Veldig skremmende med to, men håper jo det holder seg sånn nå som jeg har sett to hjerter...

Dobbel glede! Nå har du _litt_ å henge fingrene i framover. Bryllup, to små... Tenk så heldig du er :) Gratulerer med to små!

Åååh, helledussen så herlig[:D][:D][:D] Gratulerer med to søte små bankende hjerter - blir spennende å følge deg videre!

Back
Topp