tilbake fra ul

addi

Forumet er livet
da har jeg vært på UL og når kan man allerede se tydelig at det er en liten meneske som bor i magen min. Så herlig! Den lille krabaten var veldig aktiv i dag og alt ser bra ut.
Det var godt med UL i dag, siden jeg har enda mindre plager en sist da jeg gikk gravid med Fridtjof. Ingen plager, ingen kvalme, trøttheten har også gitt seg, så jeg føler meg ikke veldig gravid for tiden og er i kjempeform. Da var det virkelig godt å se at det er en baby i magen.
Ellers så føler jeg meg mye mer avslappet denne gangen. Vet jo hvordan det er og hva som skjer i tiden framover.  Men jeg ser virkelig fram til den tiden hvor magen blir stor og jeg kjenner at den lille sparker.
Best av alt, hun legen som undersøkte meg tror at jeg litt lengere på vei en tickeren min si. Dermed er jeg allerede i uke 13 og har på vips passert den magiske 12 ukers grensen

tror hun legen flyttet meg litt for langt, tviler sterk om at det stemmer. Så jeg skal ikke endre tickeren min foreløpig.
Det føles virkelig godt å få bekreftet at alt er i orden!

Fridtjof har begynnt i barnehage for en uke siden og stortrives. Har 3 dagers plass til han, synes det er greit siden han er bare 1 år gammel og jeg skal begynne å jobbe igjen neste uke

Back
Topp