Tilbake fra UL

wishingstar

Forelsket i forumet
....Og der var det et bankende hjerte og en liten spire på 1 cm [:D][:D][:D] Herlig følelse!!!

Men overlegen var veldig skeptisk til Italiaturen vår.... så den ser ut til å måtte avlyses... tror ikke vi tar sjangsen. Ihverfall ikke siden vi har slitt i to år og nå har fått en liten spire på IVF behandling... Hun sa hun skulle skrive legeerklæring som gir oss pengene tilbake for reise/hotell. Noen som har erfaring med dette? Vanligvis taper man jo pengene...

åhhh så fint at alt var bra på UL[:D][:D] har inga erfaring med avbestillinger desverre..

ORIGINAL: TøttaMedKnøttet

åhhh så fint at alt var bra på UL[:D][:D] har inga erfaring med avbestillinger desverre..

[:)]

Kjempeflott at det var ein "stor" spire på 1cm i magen din[:D][:D][:D][:D]

Så flott at alt er bra med den lille spire!

Dumt med Italiaturen, men forstår virkelig godt at dere ikke vil ta noen sjanser. Dere får rigge opp telt i hagen[:D]

[:D]takk skal dere ha jenter. Var helt spesielt se den lille saken i magen min [:D] i utganspunktet får man jo ikke igjen penger dersom man er gravid, for det er ingen sykdom. Men tror det går dersom legen skriver noe om større risiko for abort/skade og slikt.

Serene. skal se om jeg får lagt inn bilde, når jeg har bedre tid [;)]

ORIGINAL: Trone

Gratulerer med den store spiren!!! :) :)

Back
Topp