*Tulla* Forelsket i forumet 2 Feb 2009 #21 Gratulerer med en liten gutt [:D] Jeg tror også jeg har en liten guttebebiss i magen, men vi får pent vente til 12. februar med å vite det sikkert[:D]
Gratulerer med en liten gutt [:D] Jeg tror også jeg har en liten guttebebiss i magen, men vi får pent vente til 12. februar med å vite det sikkert[:D]
S silje862 Glad i forumet 2 Feb 2009 #22 ORIGINAL: Misafiona ORIGINAL: Kaizer Gratulerer med en liten gutt!!! Flott at alt var bra[:D]
lykkelig35 Forelsket i forumet 2 Feb 2009 #23 Så bra at alt sto bra til[:D], og gratulerer så mye med en liten gutt i magen [:D][:D]
N nilla Elsker forumet 2 Feb 2009 #25 Så flott at alt var bra, gøy at han har din nese [:)] Gratulerer med en liten prins [:)]
E elan Glad i forumet 2 Feb 2009 #28 ORIGINAL: Misafiona ORIGINAL: Kaizer Gratulerer med en liten gutt!!! Flott at alt var bra[:D]
Lisemor_ Forumet er livet 2 Feb 2009 #30 Så gøy at du fikk en så god opplevelse idag da!! [:)][:)] og gratulerer masse med en liten gutt!!