Tilbake fra ul

Champ

Gift med forumet
Ble en ekstra lang ul time i dag, alle mål var fine - de små veier ca 1200 g nå - men jm fant avvik på næringstilførselen på den ene - ligger i øvre grensen visst, så jeg må tilbake til uken for å måle på nytt. men begge to var aktive. [:D]

så nå blir det vel en uke som jeg går å grubler og lurer før jeg får noe mer svar, spurte om det er noe jeg kan gjøre for å bedre det, men det er det ikke - må bare følges nøye opp.

Håper alt går bra videre også!!! 

Kanskje den ene stjeler fra den andre? Er ikke det ganske vanlig kan skje med tvillinger?
Håper det retter seg opp iallefall, og at begge vokser seg store og sterke!!!! [:)]

Håper alt ordner seg snuppa[:)]

okei!
så store??!!
det var jo hyggelig i allefall!
ikke så hyggelig melding fra jm...
men du får prøve å slappe av da snupp!
som om du ikke tok det rolig fra før da... hehe..
tror det vil gå bra!
lykke til vennen!
masse klemmer fra meg!

Det er litt forskjell på mine tvillinger også, men det sa legen var normalt..

Uff da.... Alltid kjedelig å få beskjeder som det, selv om det kanskje ikke behøver å være noe farlig....

Håper det retter seg da [:)]

Jo det er vanlig når dem deler morkake, men mine har egne skal tilbake om en uke å sjekke det igjen, men synes legen og jm forklarte så dårlig, den minste har hele tiden vært mindre enn den andre, men nå er det visst sånn at de ikke er helt fornøyde - men veldig glad jeg får oppfølging, men ble litt satt ut, godt jeg spurte om aktivitetsnivået her inne

Det er bra dei følger deg bra opp, håper det ordner seg og at dei 2 små får kose seg der inne i mange uker til[:D]

Lykke til, du får sørge for å holde oss oppdatert!!!! Godt du blir fulgt opp!!!![:D]

Bra å høre at de er i full aktivitet!!!

Back
Topp