Tilbake fra UL

Kattepus84

Elsker forumet
Da har jeg også kommet tilbake fra UL idag..

Det var veldig mange eggposer å se... 19 på den ene siden og 9 på den andre siden....
Størrelsen på eggposene har ikke endret seg no særlig siden mandag (var på ul da også) men det har kommet flere eggposer..

Ikke helt det de hadde håpet på, så nå skal jeg trappe ned til 50IE for å se om kroppen da vil konsentrere seg om å gjøre de eksisterende posene større istedenfor å fortsette produsering av flere eggposer...

Jau....Så da er det inn igjen på mandag for blodprøve ca kl 8 og UL kl 14.45

Hvordan går det med dere andre jenter som har vært på UL idag eller igår???? Noen andre som skal inn på mandag ??

ORIGINAL: maej22

oi det var masse egg!!![:)]

håper du snart får gode nyheter snart, og at eggene vokser seg store og fine[:D]

Lykke til

[:)]

Dette er da dag 19 på puregon. Skal inn på gu til mandag igjen. Men så regnet de med at det ble uttak på onsdag. Måtte se åsse det stod til først på mandag. jeg har tatt 200 ie en uke nå, og må ned igjen til 150 ie. Blir spennende. Er nok en fare for overstimulering, ble det sist også, og da tok det også 25 dager. Men gikk jo bra! Håper det blir vellykket for oss alle[:)]

Jeg skal inn på UL på mandag!!
Jeg er i dag "bare" på dag 3 på puregon (125IE)
....ser at noen er på dag 19??
Vi har vel ulike "problemer" regner jeg med, som gjør at det er slik forskjell??

Spennende på mandag da...vi får oppdatere da!!

ORIGINAL: elinfrøkena

Vi har vel ulike "problemer" regner jeg med, som gjør at det er slik forskjell??

Jeg er på dag 19, har pcos... Gikk så langsomt under forrige IVF, ble gravid. Så tydeligvis har det ikke noe å si. De på sykehuset sa at med meg så vokser de langsomt men bra[:)]

Var mange egg de fant !!!

Jeg er på dag 10 me Puregon og de har økt dosen til 450 IE. Var på ultralyd igår og det var bare 3 eggposer der....... fant bare på venstre.......setter eggløsnings sprøyta på søndag kl 2315.

Uttak på tirsdag morgen.....

Lykke til alle sammen

ORIGINAL: Ida82

Jeg er på dag 19, har pcos... Gikk så langsomt under forrige IVF, ble gravid. Så tydeligvis har det ikke noe å si. De på sykehuset sa at med meg så vokser de langsomt men bra[:)]

Åååå...jeg er såpass ny her at jeg ikke er sånn veeeldig inne i alle "problemer" som fins...blir vel bedre på det etterhvert...Lykke til vertfall!!

Hos oss er det typen min som må ha litt help...vi skal gjennom ICIS...
Jeg har to barn fra før, og de var det null problemer å lage!! Så håper jeg er en god ruger...må bare ha noe å ruge på først!!

Lykke til allesammen!!!!

ORIGINAL: Ida82

Åååå...jeg er såpass ny her at jeg ikke er sånn veeeldig inne i alle "problemer" som fins...blir vel bedre på det etterhvert...Lykke til vertfall!!

Hos oss er det typen min som må ha litt help...vi skal gjennom ICIS...
Jeg har to barn fra før, og de var det null problemer å lage!! Så håper jeg er en god ruger...må bare ha noe å ruge på først!!

Lykke til allesammen!!!!

Heheehe, ja er mye å sette seg inni [:D] Jeg får ikke el. Har aldri mensen.. Så er vel der forskjellen er.... Lykke til uansett[:)]

Det var jammen mange eggposer ja! Håpar det ordnar seg då med mindre dose dei neste dagane! Rart kor forskjellig dette her er frå person til person. Eg har alltid vore til kontroll sånn på dag 8-9 og har då med ein gong fått beskjed om når eg skal setje el-sprøyta. Det meste antall dagar eg har hatt på sprøyter er 12-13 dagar. (huskar ikkje akkurat) Har auka puregondose frå forsøk til forsøk. Begynte på 125 på 1. forsøk, på sist forsøk hadde eg 200 heile vegen og hadde då 10 dagar på sprøyte. Er no på dose 225 og håpar det held med 9-10 dagar på sprøyter no og. Skal på kontroll på tirs som kjem so er dag 9 på sprøyter..

Back
Topp