Tilbake fra UL...

Nitho

Elsker forumet
Nå har jeg kommet hjem fra UL. Var skikkelig nervøs pga blødningene jeg har hatt.
Men alt var helt perfekt. [:D] Jeg ble så ufattelig glad og lettet. Str var perfekt og hjertet slo perfekt.
Legen sa at hjertet faktisk slo veldig kraftig og fint i forhold til hvor langt jeg var på veg. Så det syns han var veldig bra.
Fikk med bildet hjem også. Første bildet av lillegull. Åååhh.. jeg er så lettet og glad.. [:)]
Nå har jeg gått i 1 1/2 uke og vært bekymret så dette var deilig.
Terminen ble satt til 8. desember.

[/image]

Så herlig å høyra[:)][:)][:)]

Å sjå nurket og hjerta slå er beste følelsen i verden

ååååå det var deilig å høre. deilig å slippe å bekymre seg sånn, nå er det bare å nyte å gå gravid :)

ORIGINAL: hegemw

ååååå det var deilig å høre. deilig å slippe å bekymre seg sånn, nå er det bare å nyte å gå gravid :)

sign [:D]

Så nydelig bilde[:D][:D] godt alt såg fint ut!! Lykke til vidare på ferden[:)][:)]

klemmar frå meg & Mari-mor[:)][:)]

Takk snupper. [;)] Ja det var en helt spesiell opplevelse å se lille gullet for første gang og se hjertet slå.
Klarer ikke beskrive lettelsen og gleden. Titter på UL bildet hele tiden. [:D] Kan nesten ikke tro det er sant.
For en hærlig følelse!!! [:)]

det var kjempe fint bilde av din lille spire.
jeg skal på ul på onsdag,er veldig spent.
jeg sliter med kvalmen som varer stortsett hele dagen,jeg får ikke i meg så mye mat.
så jeg har gått ned 3 kg på 1,5 uke.
håper de har noen gode råd til meg,bynner å bli veldi sliten av å vær såå mye kvalm[:'(]
håper du får et fint svangerskap,lykke til videre[:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Så herlig å høyra[:)][:)][:)]

Å sjå nurket og hjerta slå er beste følelsen i verden

sign denne[:)]

Hellandussan, nå ble jeg glad. Har lett etter innlegg fra deg nå, til og med skrevet og spurt etter deg[:D]

GRATULERER enda en gang med mirakelet deres!!! [:)]

Btw, terminen er dagen før snuppa mi sin 3 års dag[:)]

ORIGINAL: Nesing

Så fantastiske nyheter, Nitho! Kos deg stort med vissheten om at alt er som det skal med lillespiren så langt! [:D][:D]

Back
Topp