• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Tilbake fra UL!!

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
ÅÅÅÅ, det var så herlig å se den lille! den lå og sparket, strakk seg og var bare helt herlig!!

Fikk med to bilder... han kom fram til at jeg var 11+2 istedetfor 10+6, men ville ikke korrigere før ordinær ul! [:D]

Så nesetippen til den lille, den lå med munnen åpen og plommesekken var iferd med å forsvinne! [:D]

[:D][:D][:D][:D] Johoo, jeg er glad! [:D][:D][:D][:D]

Så utrolig koselig! Nå kjenner jeg at jeg gleder meg veldig til min UL. Tenker det var godt å se at alt sto bra til der inne [:)]

ORIGINAL: SilkSpectre

Så utrolig koselig! Nå kjenner jeg at jeg gleder meg veldig til min UL. Tenker det var godt å se at alt sto bra til der inne [:)]

Når er det du skal igjen??

begynner jo å bli så gøy nå når de lager litt mer liv! [:D][:)]

Jeg skal 12+1, så det er "bare" litt over en uke til, men føles som en evighet [:D]

ja det skjønner jeg...har gått sakte her og mot dagen i dag! og natten var ILLE!

Men NÅ kan jeg endelig puste lettet ut!

Nå har jeg skrevet på FB at vi skal ha en til og så... hehe [:D]

Gratulerer så myyyye med vel overstått ul og sprell levende bebis i magen[:)][:)][:)]

Kan jeg spørre hvor stor din var? ser på bildet at min er 3,4 cm men hun var så kjapp så fikk bare presset ut av henne at jeg nok bare var ett par dager lenger enn antatt..

ORIGINAL: Wibe^

Jeg skal 12+1, så det er "bare" litt over en uke til, men føles som en evighet [:D]

ja det skjønner jeg...har gått sakte her og mot dagen i dag! og natten var ILLE!

Men NÅ kan jeg endelig puste lettet ut!

Nå har jeg skrevet på FB at vi skal ha en til og så... hehe [:D]

Hehe, så gøy! Gleder meg selv til hele verden får vite det og magen begynner å poppe frem [:D] Gratulerer så masse nok engang!

ååå blir litt misunnelig jeg, blir jo min tur snart, men er så lenge til [:D][:D]
Gartulerer så mye med den lille [:D][:D]

ORIGINAL: _Dollface_

Gratulerer så myyyye med vel overstått ul og sprell levende bebis i magen[:)][:)][:)]

Kan jeg spørre hvor stor din var? ser på bildet at min er 3,4 cm men hun var så kjapp så fikk bare presset ut av henne at jeg nok bare var ett par dager lenger enn antatt..

Han/hun var 45-47 cm... ble litt forskjellig på målingene! [:)]

Back
Topp