tilbake fra ul! (litt lang)

tinejento

Elsker forumet
Idag har jeg endelig vært på UL[:D]
Og som jeg merka i natt, har han snudd seg med hode ned i "grevens tid"!!![;)] -Luringen til mamma!!
Såg tydelig ansiktet, og han var sååå søt!!!!![:)][:)] Han lå med hendene oppe ved hode, og åpna og lukka munnen konstant![;)] han geipa t oss også!!![8D] Han har pappan sin nese, det var det hvertfall ingen tvil om[:D]

Dama mente at målene hans stemte godt med terminen 9juni.. (dvs: det ser ut som at jeg ska gå svanger i TI mnd[8|][;)])
Så i følge dem er jeg bare 32.1 uker på vei[&o]
MEN, jm mener at han er nesten to uker eldre enn dette, og det tror jeg også!!!![;)][8D] (er sikkert bare litt mindre enn gj.snittet)

Var også til jm på sykehuset, og lege!! (lang dag m andre ord)
De var litt bekymret for den kraftige hodepinen min, men siden urinen var bra, så skulle jeg ikke tenke så mye på det[;)] Tok blodprøve da, og den får jeg svar på i morgen.

De mente også at jeg drikker for mye(!!) vann...!!![8|]

Men, kort fortalt; Alt var bra!!![:D][:D][:D]

Så flott at alt var i orden da

visste ikke at det var mulig å drikke for mye vann men .. [:D]

å det var sikkert kjempe koselig å se babyen deres igjen[:D]
jeg tror du bare får et lite barn jeg, stol på jordmor!![;)] det gjør jeg og jeg får små barn[;)]..
uansett ikke lenge til vi ser gullungene våres nå....[:)]
men jeg kan ikke si jeg har hørt om å drikke for mye vann før under ett svangerskap.. hehe[:D]

godt å høre at alt var bra da!!

flott at det var bra[;)]. blir spennande å sjå kem sin termin som stemmer[:D]
og joda det gåt ann å drikke for masse vann. var ei dame i usa som nettopp døde av vannforgiftning......!!!! trur ho drakk 10 liter eller nåkke sånt i løpet av veldig kort tid.

Næmmen...såå koselig da snuppa [:D] Sikkert utrolig koselig å hilse på han igjen...
Uke 32 ja...de vokser jo så ujevnt i denne perioden, så det er jo umulig å si egentlig...tror vi heller bare skal ta det som det kommer, ikke henge oss så veldig opp i termindatoen vår...ut skal de uansett[:)]

Jeg drikker mellom 1/2 og 1 liter vann i løpet av natta (må ha vannflaske i senga, ellers tørker jeg ut), og i løpet av dagen drikke eg som regel 5 liter(og det er ikke overdrevet!!)...[8|]
dersom jeg går en liten periode uten vann, holder jeg på å tørke ut!! bare på sykehuset idag drakk jeg 2 imsdal flasker..
Fikk beskjed om at jeg burde kutte ned, men syns det er så vanskelig!!![&:]
Har 2 i ødemer, og hovner lett opp når jeg ikke drikker vann, dessuten syns jeg det er ekkelt å gå tørst..
De skulle sjekke væskebalansen min på boldprøven, så får se hva de sier i morgen...

Siden du tørster så, de har sjekket deg for diabetes og slikt da? Eller kanskje du går på medikamenter som gjør at du tørster?
Ikke for å skremme deg assa [:D] Alle er vi forskjellig, mange som tørster veldig mens andre klarer seg med et par glass å drikke på hver dag.... kanskje bare en ting man har gjort til en vane også [:)]

ORIGINAL: jealie24

Siden du tørster så, de har sjekket deg for diabetes og slikt da? Eller kanskje du går på medikamenter som gjør at du tørster?
Ikke for å skremme deg assa [:D] Alle er vi forskjellig, mange som tørster veldig mens andre klarer seg med et par glass å drikke på hver dag.... kanskje bare en ting man har gjort til en vane også [:)]

Jeg har hatt sukker i urinen to ganger, men veldig lite. hadde ingenting i urinen idag, og har tidligere målt blodsukkeret..-det er fint[;)]
Går kke på noe medisin heller..[8|]
Har vert sånn siden før jul.. rart.. (drakk aldri så mye før graviditeten)

konge

ORIGINAL: tinejento

Jeg drikker mellom 1/2 og 1 liter vann i løpet av natta (må ha vannflaske i senga, ellers tørker jeg ut), og i løpet av dagen drikke eg som regel 5 liter(og det er ikke overdrevet!!)...[8|]
dersom jeg går en liten periode uten vann, holder jeg på å tørke ut!! bare på sykehuset idag drakk jeg 2 imsdal flasker..
Fikk beskjed om at jeg burde kutte ned, men syns det er så vanskelig!!![&:]
Har 2 i ødemer, og hovner lett opp når jeg ikke drikker vann, dessuten syns jeg det er ekkelt å gå tørst..
De skulle sjekke væskebalansen min på boldprøven, så får se hva de sier i morgen...

Høres merkelig ut at de ber deg drikke mindre når du allerede har 2 i ødemer, men jeg er ikke utdanna hverken lege eller jordmor[;)]

Å så flott at alt var bra !
Tenkte meg at gutten din visste at det var best å snu seg før UL [:D]
Sats på hva jordmor sier du , det er jo ikke alle som er like store . Var du sikker på når du hadde siste mesntruasjon da ? Hvis du var det ville jeg ha satset på mensterminen ..

ORIGINAL: Tussi75

Å så flott at alt var bra !
Tenkte meg at gutten din visste at det var best å snu seg før UL [:D]
Sats på hva jordmor sier du , det er jo ikke alle som er like store . Var du sikker på når du hadde siste mesntruasjon da ? Hvis du var det ville jeg ha satset på mensterminen ..

Ja, jeg vet 100% sikkert at jeg hadde første dag med siste mens 11 aug...
Satser at han kommer i slutten av mai jeg[:D][;)]

Sats på mensterminen du , det ville jeg ha gjort !

Back
Topp