Tilbake fra UL <3

blåkanin

Glad i forumet
Da var jeg tilbake fra ultralyd! Kom inn 10 minutter før vi hadde time, hadde såvidt henvent meg i luka før jeg ble ropt opp borte i gangen.. (forrige gang måtte vi vente 40 minutter over tida, så vi ble litt overrasket kan man si..)

Jordmor virket veldig alvorlig fra første stund, ikke noe smil eller noe.. veldig rett på sak, og vi tenkte bare "å-nei hva har vi nå kommet ut for?" Så fikk vi sett lille i magen på skjermen, og hun var flink til å forklare hva hun så og sa at vi bare måtte spørre hvis vi lurte på noe. Vi spurte om hun kunne se kjønn, og da kunne hun fortelle at i magen lå ei lita JENTE :)

Termin ble flyttet 1 dag, så i dag er jeg tilbake på 18+2 (som jeg i utgangspunktet var i går). Og terminen er 7.mai

Har tenkt mye fram mot ultralydtimen, og håpt at alt var i orden men tenkt "hva hvis..". Så nå er kropp og sinn mye lettere :) Og vi kan bare glede oss framover til jenta vår kommer!

Gratulere så mye :D herlig følelse når man går ut fra ul rommet! smil og tårer sitter lett hos meg idag hvertfall :D

Gratulerer med en liten jente i magen!! Fantastisk :-D

Gratulerer så mye med en frisk og fin jente! :-)

fantastisk!!!, må si jeg hater sånne jm som bare sitter å er alvorlige.. du var ikke tilfeldigvis på ahus? er ei der som er sånn hehehe :)

Ååååååååååååååh, så stas!!!!!!!!!! emoticon Gratulerer med ei prinsesse på vei!!!

gratulerer så mye med ei frisk og fin jente i magen. Herlig:)

Åhh så koselig:) Gratulerer med jentebaby i magen:) 
og 7.mai tror jeg er en finfin dato...  (samme som meg;))

LykkeMamma skrev:
fantastisk!!!, må si jeg hater sånne jm som bare sitter å er alvorlige.. du var ikke tilfeldigvis på ahus? er ei der som er sånn hehehe :)

KK og ikke Ahus her, det er vel flere sånne alvorlige jordmødre rundt om i landet.. 

Jøss, ikke ofte man kommer inn FØR tida!! Gratulerer med jente i magen :)

Så hærlig! Gratulerer med ei litta pie i magen!

Gratulerer så mye med ei lita prinsesse i magen :))

grattis med jente 

Back
Topp