Tilbake fra Thailand

SuperSussi

Gift med forumet
Hei alle sammen!

Nå er jeg tilbake etter to deilige uker i Thailand! Det har vært en helt himmelsk tur som jeg virkelig trengte. Hadde lite lyst til å dra hjem, men det er ikke så farlig når jeg ser hvor fint vær det er her hjemme! Herregud så deilig!! [:D]

Har solt meg masse (under en parasoll), spist god mat, fått masse spabehandlinger, ridd på elefant, og opplevd mye generelt! Helt fantastisk. Og jeg og samboeren er mer forelsket enn noen gang! [:D]

Og en annen ting; i går gikk jeg inn i min 6. måned! Herregud, så fort dette går. Nå er det ikke lenge igjen jenter ... Snart kan vi sitte ute med de små nurkene våres og nyte sommerdagene! [:D] 

Velkommen hjem til virkeligheten!!! ÅÅÅ jeg misunner deg. Hadde også planer om sydentur nå i høst men reiser ikke ned med 3 små :(

Ja, deilig ikke sant? Vi har vært der i januar i 3 uker, ville heller ikke komme tilbake[:D][:D][:D]. Deilig mat og alt er bare så kjempe bilig.
Velkommen tilbake[:D]

ORIGINAL: E.R.A.

Ja, deilig ikke sant? Vi har vært der i januar i 3 uker, ville heller ikke komme tilbake[:D][:D][:D]. Deilig mat og alt er bare så kjempe bilig.
Velkommen tilbake[:D]

Takk! [:)]

Ja, utrolig billig. Kjøpte 11 par sko som kom på rundt 700 kr totalt! Samboeren min måtte kjøpe ny koffert ... [:D]
Også er de så vennlige der nede. Jeg fikk ikke lov til å åpne en eneste dør selv. Fikk også spesialbehandling fordi jeg er gravid. Slapp til og med å prute. Lillegutt i magen ordnet den saken! [:D]
Alle måtte bort for å kjenne på magen min. Virker som om det å være gravid der nede er mer "hellig" enn det er her i europa ...

Det hjalp i alle fall på selvtilliten å få så mye skryt av kroppen. De kalte meg "hot mama"! [:D] Mente magen min var så fin. [:D]

ja, deilig, vi måtte også kjøpe en ekstra koffert, men ikke fordi jeg handlet så mye, det var sambo og hans sønn som handlet litt.[:D][:D][:D] Kjøpte en del ting jeg og. Var mest fornøyd med maten og alt av ferskpresset juice[:D]. Nami, vannmelon, nami alt av frukt.[:D] MAaaaat, spiste masse der borte.
MAgen min vistes ikke så mye så jeg nesten ingen visste at jeg var gravid. Så bra at du fikk så fin behandling.

høres HELT nydelig ut!!! gjett om jeg er misunnelig!!![:)][:)][:)] men godt at den turen var så vellykket, supersussi, det fortjente du garantert!![:)]

Takk!! [:)]
Skulle ønske dere alle kunne fått en sånn tur før babyen kommer. Det gir en virkelig ekstra energi!

reis en gang til! hehe
eller bare få deg et klippekort på spa-behandlinger og elefantridning her i landet[:)]

Såååå gøy!!!
Heldiggrisen!!!
Shopping og vannmelon!!!
Nam! To av mine favoritting!!

Velkommen hjem!!

Velkommen hjem![:)]
Høres ut som om du har hatt det rimelig ok, kan du si![;)]
Jeg er såååå reisesugen[:-] Vil på ferie!!!!

ORIGINAL: Blue_Angel

åååh du er heldig azz..
har såå lyst til å reise dit selv jeg, men hm når kan man ta med små babyer ned dit egentlig???
når er d gamle nok.. vil ikek at frøkna skal bli syk....

På flyet var det 75 barn. Stuarten ramset opp alle barn, kvinner og menn ... Barna var alt fra 4 mnd og oppover. Utrolig mange små babyer som var med faktisk! Og de fleste sov seg gjennom hele flyturen. Men om man skal nedover med baby anbefaler jeg at man drar fra november til februar. Da er det ikke sååå varmt. Mars og april er de varmeste månedene. Vi hadde 35-40 grader hver dag.

[;)]Velkommen tilbake da[:D] det hørtes jo såå deilig ut, kan tenke meg at du ikke ville hjem... satt faktisk akkurat å tenkte på hvor du hadde blitt av, var ikke helt sikker på om du var borte en eller 2 uker[:D]

koselig å ha deg her igjen

Velkommen hjem ja!! Høres ut som om du har hatt d skikkelig artig!!![:D] 
vi har tenkt litt på å reise kanskje i april eller mai..men til mallorca eller noe sånt[;)]
Du har ikke fått noe trøbbel med magen da?? diare eller kvalme?? matforgifting??
 d er jeg redd for viss jeg skal reise,har hatt mye trøbbel med magen når jeg har vert på utenlandsreiser[:'(] er vell ikke så bra for babyen heller[8|]

ORIGINAL: selmaa

[;)]Velkommen tilbake da[:D] det hørtes jo såå deilig ut, kan tenke meg at du ikke ville hjem... satt faktisk akkurat å tenkte på hvor du hadde blitt av, var ikke helt sikker på om du var borte en eller 2 uker[:D]

koselig å ha deg her igjen

Takk! [:D]

ORIGINAL: momoh

Velkommen hjem ja!! Høres ut som om du har hatt d skikkelig artig!!![:D] 
vi har tenkt litt på å reise kanskje i april eller mai..men til mallorca eller noe sånt[;)]
Du har ikke fått noe trøbbel med magen da?? diare eller kvalme?? matforgifting??
d er jeg redd for viss jeg skal reise,har hatt mye trøbbel med magen når jeg har vert på utenlandsreiser[:'(] er vell ikke så bra for babyen heller[8|]

Nei, har ikke hatt trøbbel med magen i det hele tatt! Men drakk kun vann fra flaske, spiste mat som var godt stekt, holdt meg langt unna grønnsaker, spiste ikke sjømat osv. Jeg tror det er viktig å være veldig skeptisk på maten i utlandet. Alt av frukt også kjøpte jeg i butikken og vasket med flaskevann. Hadde alltid med litt fruktniste. [;)]

Og hadde også med meg nycosalt i tilfelle jeg skulle få problemer. Vet ikke helt om vi gravide kan bruke det, men en legesekretær jeg spurte sa at det ikke var noe problem ...

Og så finnes det jo en magevaksine som gravide kan ta da. Den er visstnok ganske dyr, men kan lønne seg. Flytende vaksine som må drikkes noen uker før du drar. Jeg fikk resept på den, men hentet den aldri ut ...

Det går nok bra, så unn deg en tur! [:D]

Back
Topp