Tilbake fra legen

Frk.Hønemor

Elsker forumet
Jepp da har jeg vært hos legen[:)] Han tok en haug av blodprøver, for å være på den sikre siden. Så har han sendt henvisning til tidlig ul på sykehuset og oppfølging der. Skal allerede tilbake til han om 2 dager for da har han kansje fått svar på noen av prøvene.. Han vil ikke riskere noe denne gangen så alt skal bli sjekket grundig.. Det er veldig beroligende[:)] 

Ang medisinene (antidepressiva) jeg går på så sa han at det er alt for lite forska på det og sv.skap så han rådet meg sterkt til å slutte helt med det. ( har trappet ned 15 mg så har bare 5 igjen) Selv om mange leger sier man kan bruke de frem til uke 28 så vet man ikke nok om det så han vil ikke jeg skal bruke det. Så da får jeg heller gå å være litt dårlig. Fortalte han at jeg har kuttet ut astmamedisinene også og det syntes han var lurt. Vi tørr ikke ta noen sjanser denne gangen..

Gelder meg til tidlig ul[:D]

Han kom frem til samme termin som meg, men at jeg er 5+6 og ikke 5+5, så da er jeg plutselig en dag lengre på vei da[8D]

Så bra [:)] Brukte medisiner jeg også, men sluttet når jeg fikk positivt. [:D]
Lykke til da.. Klem [;)]

dette hørtes jo kjempeflott ut, og så fint at du får så bra
oppfølging!!!![:D][:D][:D]

Ja, du må klore deg fast her hos oss apriljentene :D

Kjempefint med bra oppfølging[:)], det fikk jeg også etter tvillingene.
Men det viktigste... de vil følge deg bedre opp siste delen av svangerskapet og ikke la deg gå så lenge igjen?

Jeg kommer ikke til å gå over termin denne gangen.. ER 99 % sikker på at jeg velger ks og da tar de vel det 2-3 uker før termin. Hvis ikke så setter de meg i gang rundt 2 uker før termin..

Back
Topp