tilbake fra ferie.

Helenesmamma

Elsker forumet
hei alle sammen,ja nå er jeg tilbake fra danmark.har hatt ein super uke med mye fint vær.vært i djurs sommerland,dyrepark og i århus,var jo lit bekymra før eg reise men eg har vert frisk som en frisk hele uka[:)]sleit litt i ryggen og falske rier i går kveld når vi kjørte fra kr.sand til stavanger.men da hadde eg jo sittet i bilen siden kl 10 om morgningen.
fikk handlet masse fint til babyen 5 sett,sofa hehe,prinsesseklokke,prinsessebilder med lys i.rosa knagger og m.m.tok heilt av.0g ikke nok med det,når med va i djurs så tok eg lodder og vant 1 premie.ein store rosa bamse med ein store tytt!hehe.nå har eg fått forbud av mannen mot å kjøpe mere rosa ting,hehe.han e livredde for at de kanskje har sett feil feil på ultra lyden.

har savnet dere alle kjempemye[;)][;)]

VELKOMMEN TILBAKE!!![:)]

Vi kjøper blått her for vi fikk beskjed om gutt.. Men har jo bare vert på EN ul.. [:D] Så det KAN jo være feil.. Hehe..
Godt å ha deg tilbake på BV iallefall!

eg har og vert på bare ein ultralyd.off eg kjenne eg får angst hvis de har tatt feil.eg går jo å småprate med "helene"heile dagen.troe eg hadde fått mega sjokk hvis det kom ein gutt ut!kanskje eg ska bestilla ein ekstra ultralyd for å ver heilt sikker???men hu jordmorå som tok ultralyden sa hu va bombesikker på at det var ein jenta.hadde hu vert i tvil så hadde hu isje sagt någe sa hu...eg saksøke hu hvis hu har tatt feil!hahahahahahahahah neida eg gjør jo isje det då[:D]

Vell overstått ferie og velkommen tilbake!

Dette med babyens kjønn er litt skummelt ja.... iallefall om man kjøper mye rosa, også kommer
det en gutt. Kjøper man blått er det liksom litt bedre å bruke, dersom det skulle komme en jente da.
Med nr. 1 fikk vi ikke vite kjønnet, men jeg trodde det ble en gutt. Ut kom en jente...[:D]
Så eldstedatteren vår brukte mye blått det første halve året!

Har til nå hatt 5 UL, og på de siste tre har legen sagt det blir en jente.
Dersom dette ikke stemmer, får vi et ganske så stort sjokk...

Back
Topp