Helenesmamma
Elsker forumet
hei alle sammen,ja nå er jeg tilbake fra danmark.har hatt ein super uke med mye fint vær.vært i djurs sommerland,dyrepark og i århus,var jo lit bekymra før eg reise men eg har vert frisk som en frisk hele uka[:)]sleit litt i ryggen og falske rier i går kveld når vi kjørte fra kr.sand til stavanger.men da hadde eg jo sittet i bilen siden kl 10 om morgningen.
fikk handlet masse fint til babyen 5 sett,sofa hehe,prinsesseklokke,prinsessebilder med lys i.rosa knagger og m.m.tok heilt av.0g ikke nok med det,når med va i djurs så tok eg lodder og vant 1 premie.ein store rosa bamse med ein store tytt!hehe.nå har eg fått forbud av mannen mot å kjøpe mere rosa ting,hehe.han e livredde for at de kanskje har sett feil feil på ultra lyden.
har savnet dere alle kjempemye[;)][;)]
fikk handlet masse fint til babyen 5 sett,sofa hehe,prinsesseklokke,prinsessebilder med lys i.rosa knagger og m.m.tok heilt av.0g ikke nok med det,når med va i djurs så tok eg lodder og vant 1 premie.ein store rosa bamse med ein store tytt!hehe.nå har eg fått forbud av mannen mot å kjøpe mere rosa ting,hehe.han e livredde for at de kanskje har sett feil feil på ultra lyden.
har savnet dere alle kjempemye[;)][;)]